Customer Support på deltid till Pley!

Customer Support på deltid till Pley!

Arbetsbeskrivning

Är du student och söker ett flexibelt extrajobb att kombinera med studierna? Är du duktig på engelska, besitter en god problemlösningsförmåga och dessutom kanske har ett tekniskt intresse? Då kan deltidstjänsten som Customer Support hos spännande bolaget Pley vara något för dig. Låter detta intressant? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan idag då behovet är omgående och urval sker löpande.

OM TJÄNSTEN
Pley grundades 2016 och har som vision att göra det enklare för användare att spela och dela mobilspel i sin webbläsaren på datorn - detta helt utan några nedladdningar, betalväggar eller installationer. I takt med att Pley växer och deras användare blivit allt fler runt om i världen har belastningen för deras Customer Support ökat. Med anledning av det söker vi därför för Pleys räkning en student som vill bli en del av ett engagerat team och bidra till att deras Customer Support bibehåller en hög servicenivå gentemot plattformens användare. I dagsläget förväntas man arbeta cirka 10h i veckan där en stor flexibilitet finns båda vad gäller val av arbetstid och plats.

Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag där du kommer att vara anställd hos Academic Work och arbeta som konsult på deltid hos Pley. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* I rollen som medarbetare på Pley Customer Support kommer du arbeta med hantering och bemötande av användares frågor som kommer in på plattformen. Rollen kräver därför att man har en god problemlösnings- och kommunikationsförmåga där arbetsuppgifterna primärt består av att:- Besvara frågor från användare gällande exepelvis de olika spelen, inloggningsuppgifter, betalningar eller om applikationen i allmänt.- Arbeta med felsökning i de fall som det krävs.


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på minst 50% på högskola eller universitet med minst 1,5 år kvar av studierna.
- Besitter goda kunskaper på engelska i både tal och skrift.
- Har en kreativ och problemlösande förmåga med goda kommunikativa kunskaper framförallt i skrift.
- Har ett tekniskt intresse

Det är meriterande om du
- Studerar en utbildning med teknisk inriktning
- Har tidigare erfarenhet av en liknande roll

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Problemlösande
- Kommunikativ

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Pley här.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 april 2024
  • Ansök senast: 4 juni 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024