OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till att rekryteras över till Forenom. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Forenom har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Forenom en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Forenom är idag Nordens ledande aktör inom möblerade lägenheter med stark inriktning på företagskunder. Företaget erbjuder över 7800 möblerade lägenheter såväl som rum i lägenhetshotell och vandrarhem i Skandinavien och norra Europa och tar emot över 200 000 gäster varje år. På Forenom jobbar idag 400 anställda varav 60 är placerade i Sverige.
Vilka är Forenom:
Forenom utmanar sig själva, normer och branschen. Företaget är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete. Träffa Forenom här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ
Deras kärnvärden representerar kurage, 100-procentigt öppet sinne och det faktum att de åstadkommer mer tillsammans. Forenom anser att de är bättre tillsammans och att de inspirerar varandra till att uppnå det bästa möjliga.
Arbetsuppgifter:
Du blir en del av ett team om fem personer som arbetar med kundsupport och försäljning. I rollen som Customer Support Representativ är du en del av en rikstäckande funktion som ansvarar för att besvara inkommande samtal och mejl gällande boendeförfrågningar, bokningsändringar, allmänna frågor kring Forenoms tjänster, felrapportering, fakturafrågor med mera. Därtill samarbetar du med flera olika avdelningar inom Forenom, exempelvis säljavdelningen och ekonomiavdelningen. Arbetstiden är mellan 08.00 - 17.00 och 11.00 - 20.00 på ett rullande schema.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare erfarenhet från kundservice
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska
• Erfarenhet av försäljning är meriterande
Som person har du en hög servicekänsla med ett intresse och förmåga att hjälpa andra. Du anstränger dig för att leverera lösningar gentemot företagets kunder. Du är van att driva ditt arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt. Då du har många kontaktytor i det dagliga arbetet så tror vi att du trivs i samarbete med andra och har en god kommunikativ förmåga. Vissa dagar är tempot högt med fullt tryck på telefon och mail. Då är det viktigt att du kan behålla lugnet, prioritera de viktigaste uppgifterna och bibehålla strukturen i ditt arbete.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Klara Södra kyrkogata 1
Lön: Fast + bonus
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Forenom, fastigheter, fastighetbranschen, customer support representativ, sutomer support, kundsupport, kundtjänst, kundservice, kundtjänstmedarbetare, kunder, service, Stockholm, heltid,
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund