Customer support representative

Arbetsbeskrivning

HomeQ är startupbolaget som bygger den största plattformen för förstahandslägenheter i Sverige. Vår vision är att samla alla landets hyresvärdar och bostadssökande under samma tak.

Vi har under den korta tid vi funnits vuxit snabbt och har redan över 160 000 användare. Samtidigt växer vi med tvåsiffriga procentsatser varje månad och detta bara accelererar!

Vill du hoppa på ett välfinansierat, snabbväxande bolag och vara med och bygga Sveriges nästa techsuccé? Då är detta din chans.

Vi letar nu efternya medarbetaresom ska hjälpa oss få ännu nöjdare användare.

Du kommer:

- Hjälpa våra kunder i hyresvärdsportalen
- Hjälpa bostadssökande med registrering och intresseanmälan
- Verifiera bostadssökandes inkomstintyg
- Arbeta tätt med produktansvariga för att förbättra produkten

Du är:

- Lugn
- Trevlig
- Lösningsorienterad

Bakgrundskrav:

- Tidigare erfarenhet inom serviceyrke
- Svenska, exceptionellt i både tal och skrift
- Engelska, flytande i både tal och skrift

Meriterande men ej krav:

- Arbetat med kundtjänst

Formalia och förmåner

- Arbetsplats: vårt kontor på Malmskillnadsgatan, Stockholm
- Omfattning: heltid
- Anställningsform: provanställning i 6 månader, därefter tillsvidare
- Arbetstider: vardagar kl. 08-17
- Lön: fast månadslön
- Tjänstepension: Ja
- Friskvårdsbidrag: Ja

Kontaktpersoner på detta företaget

Hawaar Kurda

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HomeQ Technologies AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 31 juli 2019

Besöksadress

Malmskillnadsgatan 32, Stockholm
None

Postadress

Malmskillnadsgatan 32
Stockholm, 11151

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024