Customer support representative

Customer support representative

Arbetsbeskrivning

HomeQ är startupbolaget som bygger den största plattformen för förstahandslägenheter i Sverige. Vår vision är att samla alla landets hyresvärdar och bostadssökande under samma tak.

Vi har under den korta tid vi funnits vuxit snabbt och har redan över 220 000 användare. Samtidigt växer vi med tvåsiffriga procentsatser varje månad och detta bara accelererar!

Vill du hoppa på ett välfinansierat, snabbväxande bolag och vara med och bygga Sveriges nästa techsuccé? Då är detta din chans.

Vi letar nu efter nästa kollega som ska hjälpa oss få ännu nöjdare användare.

Du kommer:

- Hjälpa våra kunder genom chatten
- Hjälpa bostadssökande med registrering och intresseanmälan
- Verifiera bostadssökandes inkomstintyg
- Arbeta tätt med produktansvariga för att förbättra produkten


Du är:

- Lugn
- Trevlig
- Lösningsorienterad


Bakgrundskrav:

- Tidigare erfarenhet av kundsupport
- Svenska, exceptionellt i både tal och skrift
- Engelska, flytande i både tal och skrift


Meriterande men ej krav:

- Arbete inom något serviceyrke

Formalia och förmåner

- Arbetsplats: vårt kontor i Malmskillnadsgatan, Stockholm
- Omfattning: heltid
- Anställningsform: provanställning i 6 månader, därefter tillsvidare
- Arbetstider: vardagar kl. 08-17
- Lön: fast månadslön
- Tjänstepension: Ja
- Friskvårdsbidrag: Ja

Kontaktpersoner på detta företaget

Hawaar Kurda

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HomeQ Technologies AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 januari 2020
  • Ansök senast: 18 juli 2020

Besöksadress

Malmskillnadsgatan 32, Stockholm
None

Postadress

Malmskillnadsgatan 32
Stockholm, 11151

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024