OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HomeQ är startupbolaget som bygger den största plattformen för förstahandslägenheter i Sverige. Vår vision är att samla alla landets hyresvärdar och bostadssökande under samma tak.
Vi har under den korta tid vi funnits vuxit snabbt och har redan närmare 300 000 användare. Samtidigt växer vi med tvåsiffriga procentsatser varje månad och detta bara accelererar!
Vill du hoppa på ett välfinansierat, snabbväxande bolag och vara med och bygga Sveriges nästa techsuccé? Då är detta din chans.
Vi letar nu efter nästa kollega som ska hjälpa oss få ännu nöjdare användare.
Du kommer:
- Hjälpa Fastighetsägare genom chatten
- Hjälpa bostadssökande med registrering och intresseanmälan
- Verifiera bostadssökandes inkomstintyg
- Arbeta tätt med produktansvariga för att förbättra produkten
Du är:
- Lugn
- Trevlig
- Lösningsorienterad
Bakgrundskrav:
- Tidigare erfarenhet av kundsupport
- Svenska, exceptionellt i både tal och skrift
- Engelska, flytande i både tal och skrift
Formalia och förmåner
- Arbetsplats: Distansarbete i början p.g.a. Corona och sedan vårt kontor
- Omfattning: heltid
- Anställningsform: provanställning i 6 månader, därefter tillsvidare
- Arbetstider: vardagar kl. 08-17
- Lön: fast månadslön
- Tjänstepension: Ja
- Friskvårdsbidrag: Ja
Kontaktpersoner på detta företaget
Hawaar Kurda