Customer support representative / Kundtjänstmedarbetare

Customer support representative / Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

HomeQ är startupbolaget som bygger den största plattformen för förstahandslägenheter i Sverige. Vår vision är att samla alla landets hyresvärdar och bostadssökande under samma tak.

Vi har under den korta tid vi funnits vuxit snabbt och har redan närmare 400 000 användare. Samtidigt växer vi med tvåsiffriga procentsatser varje månad och detta bara accelererar!

Vill du hoppa på ett välfinansierat, snabbväxande bolag och vara med och bygga Sveriges nästa techsuccé? Då är detta din chans.

Vi letar nu efter en person som ska hjälpa oss få ännu nöjdare användare.

Du kommer:

- Hjälpa våra kunder i hyresvärdsportalen
- Hjälpa bostadssökande med registrering och intresseanmälan
- Svara på frågor från bostadssökande och hyresvärdar
- Verifiera bostadssökandes inkomstintyg
- Arbeta tätt med produktansvariga för att förbättra produkten


Du är:

- Lugn
- Trevlig
- Lösningsorienterad


Bakgrundskrav:

- Tidigare erfarenhet av kundsupport
- Svenska, exceptionellt i både tal och skrift
- Engelska, flytande i både tal och skrift


Meriterande men ej krav:

- Arbete inom något serviceyrke

Formalia och förmåner

- Arbetsplats: vårt kontor i Solna, Stockholm & vissa dagar hemifrån
- Omfattning: heltid
- Anställningsform: provanställning i 6 månader, därefter tillsvidare


- Arbetstider: vardagar kl. 08-17
- Lön: fast månadslön
- Tjänstepension: Ja
- Friskvårdsbidrag: Ja

Kontaktpersoner på detta företaget

Hawaar Kurda

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HomeQ Technologies AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 mars 2021
  • Ansök senast: 14 september 2021

Besöksadress

Malmskillnadsgatan 32, Stockholm
None

Postadress

Malmskillnadsgatan 32
Stockholm, 11151

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024