Customer Support Responsible

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter[ Som Customer Support Reponsible (CSR) består dina huduvsakliga uppgifter av att samordna kontakterna och fungera som en länk mellan Tetra Paks fabriker och Bolags kunder.Du kommer att samordna och hantera order och leveranser för förpackningsmaterial, fakturering samt utföra administrativt designarbete.Tjänsten innefattar även statistisk informationshantering gentemot såväl externa kunder som interna kollegor.Utbildning/Erfarenhet Du har förmodligen jobbat med liknande uppgifter tidigare.Det är meriterande om du är van vid att arbeta i MS Office samt har erfarenhet av SAP R/3.Du uttrycker dig obehindrat på engelska och det är extra meriterande om du behärskar fler nordiska språk än svenska, gärna danska.[ Personliga egenskaper Som person är du strukturerad och stresstålig.Du är kommunikativ och har ett starkt kundfokus.I övrigt kräver rollen att du är en lagspelare som snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter och är duktig på att anpassa dig till nya situationer och individer.Vi arbetar med löpande urval och intervjuer för tjänsten så vänta inte med din ansökan.Vi ser fram emot att läsa den!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 15 oktober 2008
  • Ansök senast: 15 november 2008

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


5 november 2024

5 november 2024

5 november 2024