Customer Support / Service desk på deltid till TietoEvry

Customer Support / Service desk på deltid till TietoEvry

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på deltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos TietoEvry. Uppdraget är utmärkt att kombinera med studier och det finns möjlighet till att utvecklas inom företaget.

Om företaget:

TietoEVRY är ett ledande företag inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. De hjälper företag att förnya sin affär genom att fånga möjligheterna med modernisering, digitalisering och innovation och som skapar nya möjligheter baserat på öppenhet, innovationssamarbeten och ekosystem. I denna roll som kundtjänstmedarbetare tillhör du ett finsktalande team som består av sju kollegor.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundtjänstmedarbetare tillhör du avdelningen som supporterar privatkunder från ett femtiotal banker i kortrelaterade ärenden. Du ansvarar för att besvara ärenden där kunderna talar svenska och engelska. Du sitter uppkopplad mot inkommande telefoni och svarar exempelvis på frågor gällande transaktioner, auktorisation samt ärenden som exempelvis gäller spärrning och aktivering av kort samt bedrägeri. Du sitter även med viss utgående telefoni i de fall du behöver kontakta kund eller bank. I denna tjänst arbetar du olika skift där dags, kvälls och nattpass ingår. Du kommer främst att arbeta dag- och kvällspass. I början av din anställning erbjuds du en gedigen introduktion.

• Svara i telefon samt administrera ärenden
• Hjälpa svensk och engelsktalande kunder
• Stötta kunder i frågor gällande transaktioner, auktorisering, spärrning och aktivering av kort samt bedrägeri

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Pågående eftergymnasial utbildning med examen tidigast 2025
• Tidigare erfarenhet av kundservice
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Meriterande med erfarenhet av CRM- eller affärssystem
• Meriterande med erfarenhet av kundtjänst

För denna tjänst är dina personliga egenskaper av största vikt. Du som söker bör ha en god vana av att ge en mycket bra service till kunder och kan hantera både stressiga och lugna kundsituationer. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. I denna tjänst är det dessutom viktigt att du vågar ställa frågor till dina kollegor. Som person värderar du att ha ett bra samarbete med dina kollegor. Därtill har du en förmåga att arbeta strukturerat med ärenden och kan planera din tid väl. Till det hör även att kunna rapportera och dokumentera om problem uppstår. Slutligen har du en känsla för att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och trivs med att arbeta disciplinerat mot uppsatta deadlines.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Solna med möjlighet till hybridarbete
Lön: Timlön

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 september 2023
  • Ansök senast: 6 oktober 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024