OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Nu söker vår kund i Västerås en Customer Support Specialist!
Arbetsuppgifter:
- I detta uppdrag kommer du att hantera inkommande order från kund, genom orderregistrering
- Du kommer att säkerställa att kunderna får en formell orderbekräftelse
- I din roll kommer du att koordinera med operativt inköp för att säkerställa materialförsörjningen
- Vara med och bevaka interna avdelningars ledtider, när dessa blir involverade vid order
- Du kommer även att hantera och ta fram viktig kunddokumentation för order samt skeppning
- Du kommer att arbeta med uppföljning av förfallna kundfakturor
- I ditt uppdrag kommer du även att arbeta med säkerställning av kundfakturering i enlighet med levererad order.
Arbete med olika typer av förbättringsaktiviteter och/eller förbättringsprojekt som gynnar verksamhetsutveckling, kommer också att ingå i detta uppdrag.
Till den här tjänsten söker vi dig som har en högskole- eller yrkeshögskoleutbildning inom exempelvis teknik/ekonomi. Har du erfarenhet av SAP och OMS? Då är det meriterande.
Språk
- Fullständiga kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Övrigt
- Möjlighet till distansarbete några dagar i veckan
Tillträde och ansökan
Uppdragslängd: 1 nov 2022 – 30 jun 2023, möjlighet till förlängning
Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!
Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.