Customer Support Specialist

Customer Support Specialist

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad problemlösare med ett stort intresse för teknik? Vill du vara med på en spännande resa i ett innovativt SaaS-företag?

Arbetsuppgifter:

Du blir en del av vårt Customer Success-team som stödjer kunder i Norden.
Du hjälper kunder att komma igång med vår tjänst genom att hålla i utbildningstillfällen och besvarar frågor som uppstår längs vägen via mejl och telefon. Du hanterar även administrativa uppgifter.
Som expert på vår produkt ger du support inom både produktrelaterade och avtalsfrågor.
Du får chansen att aktivt arbeta med vårt självbetjäningsmaterial och hålla vårt publika Help center uppdaterat och informativt.
Du kommer att ingå i ett litet, ambitiöst team där vi gemensamt strävar efter att ge våra kunder en service som verkligen gör skillnad.

Vem är du?

Har 2-4 års erfarenhet av kundservice, företagssupport gärna med erfarenhet av att jobba i ärendehanteringssystem eller self-service-plattformar.
Är nyfiken på teknik och gillar att lära dig nya saker och har en mycket god datavana.
Är en kommunikativ person som kan förklara saker enkelt och tydligt, både i tal och skrift
Tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har en strukturerad metod för att hantera flera uppgifter samtidigt och kan fatta egna beslut.
Svenska språket är ett krav och du får gärna vara flytande även i engelska.
Har en positiv attityd och uppskattar variation i ditt arbete och trivs i en föränderlig arbetsmiljö.

Vår produkt

Med vår produkt får våra kunder ett modernt och kraftfullt kundserviceverktyg att samarbeta i för att svara på alla ärenden som de får in. Kundo hjälper till att både effektivisera, förenkla och skapa mer värde av alla kunddialoger. Över 1 miljon konversationer passerar genom våra system varje månad och kundservicepersonal svarar på frågor från tiotusentals människor varje dag i vår produkt. Våra kunder uppskattar hur enkelt det är att använda vår produkt, och vi är stolta över den kontinuerliga utvecklingen.

Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt fantastiska team på Kundo! Tillsammans kan vi göra kundservice bättre. Denna tjänst är ett konsultuppdrag från Next u på deltid med omgående start. Här får du chansen att växa och utvecklas i en dynamisk miljö, med goda möjligheter att övergå till heltidsarbete samt att bli överrekryterad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingela Haglund
070-770 31 21
Stefan Lidén
070-7709320
Sandra Gustavsson
070-770 31 20
Rekryterare/Konsultansvarig Ingela Haglund
070-770 31 21
Rekryterare/Konsultansvarig Sandra Gustavsson
070-770 31 20
VD Stefan Lidén
070-7709320
Rekryterare/Konsultansvarig Agnes Reuterskiöld
0707 703 120
Rekryterare/konsultansvarig Anneli Grundfelt
070-7707896
Rekryterare/konsultansvarig Stefan Lidén
070-7709320
Rekryteringsassistent Jenny Solum
070-7707896

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Next u AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 november 2024
  • Ansök senast: 30 november 2024

Besöksadress

Kungsgatan 10 11143 Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 10
Stockholm, 11143

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024