OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Enklare startades 2016 med ambitionen att förbättra kundernas ekonomiska situation genom att erbjuda kostnadsfritt stöd för att hitta det bästa låneerbjudandet på marknaden. Enklare är beläget i både Stockholm och Göteborg och vi är ca 150 anställda som tillsammans strävar mot att hjälpa konsumenter. Läs med om oss här: https://enklare.se/om-oss/ eller https://jobb.enklare.se/departments/customer-support
Just nu söker vi en ny stjärna till en av våra mest snabbväxande avdelningar samt roligaste att jobba på! Vi är ett team med på 6 personer som brinner för service och sälj. Hos oss är det viktigt att ha kul på jobbet, att ha friheten till att påverka sina egna framgångar och att ständigt utvecklas. Våra dagar har ett högt tempo och är händelserikt, vi andas service och sälj men är även ett Wikipedia och en hjälpande hand för övriga medarbetare på företaget. Vi är experter på problemlösning och har ett stort intresse av att utveckla oss själva och avdelningen så att vi blir bättre på det vi gör varje dag. I övrigt gillar vi att hänga tillsammans och hitta på teamaktiviteter så som middagar, AWs teambuilding vilket gör att vi har högt tak och en bra teamspirit.
I rollen som medarbetare hos oss:
Hos oss kommer du att hantera alla sorters kundärenden men samtidigt rikta in dig mot ett huvudområde som innefattar compliance och regelefterlevnad. En vanlig dag hos oss består av att besvara frågor och hjälpa våra kunder med allt ifrån lån till försäkringar och mycket mer. Det kan handla om problemlösning till vanliga frågor om tjänst och produkt. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet inom lån och försäkring, du får en gedigen onboarding och lär dig på vägen.
Du kommer att ansvara för att:
- Kontakta kunder per telefon och mejl
- Besvara inkommande samtal och mejl
- Hantera och utreda missnöjen
- Rapportera trender för att öka kundnöjdheten
Du som söker rollen har:
- Erfarenhet av kundservice, gärna via telefon
- Grundläggande gymnasieutbildning
- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift
Vem är du?
Våra dagar innebär oftast ett högt tryck av inkommande ärenden därför söker vi en person som är lösningsorienterad och målfokuserad.
Som person har du har ett driv och en hunger efter att ständigt lära dig nya saker.
Du är engagerad och lyhörd samt har förmågan att arbeta i såväl team som självständigt.
Du känner igen dig själv när vi säger: Positiv, prestigelös och kreativ.
Vad erbjuder vi:
Hos oss får du en fördjupad kunskap om allt ifrån regelefterlevnad, winback, försäkringar och vad som händer bakom kulisserna på Enklare.
Vi jobbar ständigt med att utveckla avdelningen där DU även är med och påverkar avdelningen, kundupplevelsen samt företagets framgångar.
Hos oss är det du som styr ditt eget arbete men vi tar oss alltid framåt som en enhet.
Du kan även maila in din ansökan med rubrik “Ansökan Customer Support” till alina.holm@enklare.se
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav
Kontaktpersoner på detta företaget
Philip Fries
Mikaela Kulti
Sarah Arvidsson
073-239 31 52