OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Till vår kund i Västerås så söker vi nu en Customer Support Specialist som vill arbeta heltid med start i början av maj. Detta är ett konsultuppdrag med start under våren och fram tills 30 december 2022.
Din roll
I rollen som Customer Support Specialist kommer du att:
- Hantera inkommande order från kund genom orderregistrering
- Säkerställa att kund får en formell orderbekräftelse
- Lägga leverantörsbeställningar
- Samarbeta med operativt inköp för att säkerställa materialförsörjningen
- Bevaka interna avdelningars ledtider när dessa blir involverade vid order
- Ta fram nödvändig kunddokumentation för order samt skeppning
- Agera som projektledare för komplexa order med uppföljning av tidsplan
- Säkerställa att kunden faktureras i enlighet med levererad order
- Följa upp förfallna kundfakturor
- Arbeta med förbättringsaktiviteter/projekt kopplat till VU (verksamhetsutveckling)
Din profil
Vi söker dig som har:
- Relevant eftergymnasial utbildning (högskola/KY) inom ekonomi/produktion/logistik
- Mycket goda kunskaper i engelska och svenska både i tal och skrift
Meriterande kompetenser är:
- Erfarenhet av systemen OMS/SFDC/SAP
- Erfarenhet inom order/kundtjänst
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på julia.revland@gmail.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)