Customer Support Specialist till globalt teknikbolag!

Customer Support Specialist till globalt teknikbolag!

Arbetsbeskrivning

Är du redo att ta nästa steg i din karriär och få möjlighet att arbeta på ett globalt och världsledande bolag med stora utvecklingsmöjligheter? Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare som vill vara med och säkerställa att kunderna får den bästa möjliga upplevelsen.



OM TJÄNSTEN
Som en Customer Support Specialist, kommer du att hantera order- och reklamationsfrågor, övervaka statusen på beställningar, hantera fakturering, och hålla kunderna uppdaterade med regelbunden information. Genom att samordna med både interna och externa resurser kommer du att lösa problem och ge klara besked, vilket bidrar till en positiv kundupplevelse.
Du kommer också att dokumentera och aktivt delta i utvecklingen av företagets reservdelsavdelning tillsammans med teamet. Arbetet innebär ett nära samarbete med kollegor inom olika avdelningar för att säkerställa att kundernas behov tillgodoses på bästa möjliga sätt.

Du erbjuds
En dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och bidra till att skapa en förstklassig kundupplevelse. Om du är en person som trivs med att arbeta i team och brinner för att ge kunder den bästa möjliga servicen, då är detta jobbet för dig!

Arbetsuppgifter:
- Hantera beställningar och fakturering, och leverera effektiva lösningar till kunder med orderrelaterade frågor genom att samordna med interna resurser för att lösa problemet.
- Säkerställa en positiv kundupplevelse genom att ge regelbundna uppdateringar och klargöranden.
- Dokumentera och utveckla reservdelsavdelningen tillsammans med teamet.

VI SÖKER DIG SOM


* Erfarenhet av att arbeta med SAP ECC och ett tekniskt intresse/kompetens.
* Erfarenhet av att arbeta med Office 365.
* Ett proaktivt förhållningssätt, med förmåga att ta ägarskap över kundfrågor.
* Starka skriftliga och muntliga kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska.


Meriterande:


* Intresse för ekonomi och förståelse för siffror .


För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:


* Målmedveten
* Ansvarstagande
* Socialt självsäker


Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juni 2024
  • Ansök senast: 13 juli 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


29 september 2024

Kundservice till växande Power Hemelektronik

Kundservice till växande Power Hemelektronik

28 september 2024