OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad, engagerad och social? Är du bra på att navigera i olika system och trivs i en händelserik miljö? Just nu söker vi en Customer Support Specialist till vår kund i Olofström! Uppdraget är på heltid och förväntas att starta 14.08.2023 och pågå till och med 31.05.2024.
Uppdragsbeskrivning
Vi söker just nu en konsult i rollen med kundansvar på svensk marknad i reservdelsprocessen. Huvudsakliga arbetsuppgifter i detta uppdraget är enligt följande:
- Teknisk support kopplat till reservdelar och mjukvaror
- Casehantering med daglig kundkontakt
- Livscykelanalyser utifrån installerad bas
- Offertberedningar
- Garantihantering
- Jobbar aktivt med och utvecklar kunden inom eBusiness
- Lyfta såväl antalet användare som kunskapsnivån
Om dig
Vi söker dig som är utåtriktad och gillar att jobba med andra människor. I rollen som Customer support specialist är du i daglig kontakt med kunder på svensk marknad samt kollegorna i syfte att hjälpa våra kunder snabb, effektivt och med god kvalitet.
Det är meriterande med tidigare erfarenhet i följande system: SAP, Salesforce och Excel.
Övrigt
- Start: 14.08.2023
- Slut: 31.05.2024
- Placering: Olofström
- Omfattning: Heltid
Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Sanna Jurén på 0728978265.