Customer Support Specialist till kund i Västerås

Customer Support Specialist till kund i Västerås

Arbetsbeskrivning

Customer Support Specialist till kund i Västerås

Bli vår kunds nästa stjärna inom kundsupport och upptäck en värld där varje dag bjuder på nya möjligheter att överträffa förväntningar. Här får du använda din problemlösningsförmåga och kommunikationstalang för att skapa fantastiska kundupplevelser i en global miljö.

Är du redo för äventyret?

Om tjänsten

Som Customer Support Specialist kommer du att vara navet i vår kundkommunikation, lösa orderfrågor med bravur, optimera elektroniska orderflöden och säkerställa en smidig och glädjefylld kundupplevelse genom proaktiv uppföljning och kreativ problemlösning.

Om dig

Formell kompetens

Vi söker dig som är en mästare på kundkommunikation och har erfarenhet inom Customer Operations eller Customer Services. Du har en examen i företagsekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet, och känner dig hemma i både SAP och Sales Force. Flytande svenska och engelska är ett måste då du kommer att arbeta i en global miljö. Din analytiska förmåga och strukturerade arbetssätt hjälper dig att hantera flera uppgifter samtidigt, alltid med kunden i fokus.

Meriterande

Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med olika kundsegment som OEM, panelbyggare, maskinbyggare och distributörer. En förmåga att tänka utanför boxen och identifiera förbättringsområden samt utvecklingsmöjligheter för nya tjänster är också uppskattat. En samarbetsinriktad, lösningsfokuserad inställning kommer att göra dig till en stjärna i vårt team, liksom tidigare erfarenhet av att förbättra elektroniska orderflöden.

Som en av oss

Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll.

Om Lernia

Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt.

Ansökan

För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Om du har några frågor eller funderingar, vänligen kontakta Alexandra Kung, alexandra.kung@lernia.se. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Bemanning & Rekrytering
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 november 2024
  • Ansök senast: 21 december 2024

Liknande jobb


E-handelssamordnare

E-handelssamordnare

23 december 2024

Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024