Customer support specialist till välkänt bolag i Västerås

Customer support specialist till välkänt bolag i Västerås

Arbetsbeskrivning

Är du en person som älskar att prata med kunder och brinner för att leverera service av högsta klass? Då är du kanske vår nya Customer Support Specialist!

Arbetsbeskrivning 
Vi söker nu för kunds räkning en stjärna på service. Här får du möjligheten att arbeta hos ett globalt ledande teknikbolag. En stor tillväxt är grunden till att vår kund nu stärker upp sin kundserviceverksamhet ytterligare och vi letar nu efter dig som vill axla rollen med stort ansvar! I rollen som Customer Support Specialist kommer du bland annat att: 
  Leverera effektiva lösningar till kunder med orderrelaterade frågor genom att samordna med interna resurser för att hitta den bästa vägen.
Hantering av beställningar och fakturering samt övervakning av orderstatus.
Säkerställa en positiv kundupplevelse genom att ge regelbundna uppdateringar och förtydliganden kring ärenden till kund.
Dokumentera och utveckla reservdelsförsäljningsavdelningen tillsammans med teamet.

Vi söker dig som:  
Är lösningsorienterad, flexibel i ditt arbetssätt och serviceminded
Har tidigare erfarenhet inom kundservice
Har erfarenhet av arbete inom SAP / ECC
Behärskar svenska och engelska flytande i såväl tal som skrift

Meriterade, men inget krav, är även om du har:
Viss teknisk kompetens/intresse.
Intresse för ekonomi och förståelse för siffror
Erfarenhet av arbete i Office 365
Övrig information 
Tjänsten är på heltid och beräknat startdatum är 30e november. Tjänsten är ett vikariat som löper t.o.m. 29a November 2023. Tjänsten är en del av Baronas konsultverksamhet och du blir anställd hos oss och uthyrd till kund. Vi erbjuder marknadsmässig lön efter kollektivavtal hos Unionen.
 
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan nu. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare karolin.andersson@barona.se
På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mail, så ansök till tjänsten via vår hemsida.


Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Professionals
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 november 2022
  • Ansök senast: 19 december 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024