Customer support specialist to our customer in Västerås

Customer support specialist to our customer in Västerås

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vi letar efter en engagerad Customer Support Specialist som brinner för att leverera effektiva lösningar till våra kunder. I rollen kommer du att vara ansvarig för att hantera kundförfrågningar, övervaka orderstatus, och se till att kunderna får regelbundna uppdateringar och klarlägganden för en positiv kundupplevelse.

Arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av följande:

- Ta hand om administrativa uppgifter relaterade till anställdas och konsulters anställning och avslut, inklusive hantering av behörigheter och tillgångar i IT-system.
- Hjälpa cheferna inom produktionsorganisationen med personaladministration i affärssystemet SAP och andra system.
- Planera besök och evenemang samt stödja med resebokningar.
- Sköta inköpsaktiviteter, inklusive beställningar och hantering av fakturor.
- Fungera som kontaktperson i organisationen för flera interna arbetsprocesser.
- Ansvara för internkommunikation inom Operations med fokus på produktion.
- Förbereda rapporter för ledningsgruppen, föra protokoll, följa upp på åtgärdsplaner och delta i olika ledningsmöten.
- Driva och delta i förbättringsprojekt gällande exempelvis kontorsmiljö och administrativa processer.

Krav

- Du har lång erfarenhet inom liknande roller i arbetslivet.
- Du är ödmjuk, serviceinriktad och har förmågan att lösa problem.
- Du har utmärkta kommunikations- och presentationsfärdigheter på både svenska och engelska, både i skrift och tal.
- Du besitter gedigna kunskaper i SAP och MS Office. Erfarenhet av PowerBI eller liknande verktyg är en fördel.
- Du trivs med att ta initiativ och leda, och kan arbeta effektivt både i grupp och självständigt.
- Du är en teamspelare som uppskattar samarbete med kollegor.
- Du tar ansvar för din egen utveckling genom att söka kunskap och lärandemöjligheter.

Tillträde och ansökan
Startdatum: 2024-05-31
Slutdatum: 2024-12-31
Sista ansökningsdagen: 2024-05-14
Distansarbete: 25%
Plats: Västerås
Språk: Svenska, Engelska

Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sway Sourcing
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 maj 2024
  • Ansök senast: 17 maj 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024