Customer Support Supervisor

Customer Support Supervisor

Arbetsbeskrivning

Om Trivec

Trivec är en ledande leverantör av betallösningar till den europeiska marknaden för restauranger, barer, hotell och kaféer. Trivecs lösningar förenklar och optimerar betalningen samt underlättar styrningen av verksamheten. I Trivecs produkterbjudande ingår kassasystem, kortterminaler, mobila lösningar och dryckessystem. Vi erbjuder även en rad olika integrationer mot system för hotellbokning, ekonomi, personal, inköp och lager. Trivec grundades 1998 och har över 7000 kunder runt om i Europa och kontor i Sverige, Norge, Danmark, Belgien och Frankrike. För mer information, besök Trivecs hemsida (https://www.trivec.se/).

Din roll

Till Trivec i Nacka söker vi nu efter en Customer Support Supervisor. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och du kommer bli anställd direkt hos Trivec. Start är omgående alternativt med hänsyn till eventuell uppsägningstid.

I rollen som Customer Support Supervisor kommer du att leda den svenska supporten som till en början kommer bestå av en grupp på runt 7 personer. Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att utveckla, leda och coacha personalen. Du håller i medarbetarsamtal, deltar vid avdelningsmöten och ansvarar för uppföljning och utveckling av företagets kvartalsvisa engagemangsmätningar. Förutom att utveckla din personal kommer du också vara med och utveckla organisationen genom att se hur ni kan effektivisera olika arbetsprocesser i gruppen och inom företaget. Ambitionen är att supporten på sikt ska växa och därför kommer du även få ta ett stort ansvar gällande rekrytering och att hitta rätt kompetens för ditt team.

Andra arbetsuppgifter som förekommer i rollen är bland annat att följa upp siffror/KPI:er kring supporten och rapportera detta uppåt i organisationen. Du kommer även ansvara för enklare schemaläggning, se över olika utvecklingsprogram för de anställda och vid behov stötta din personal genom att själv ta kontakt med olika kunder. Som Customer Support Supervisor rapporterar du till Head of Operations.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Utveckla, leda och coacha personalen
- Arbeta med effektivisering av processer och arbetssätt
- Ansvara för rapportering av siffror och KPI:er


Din profil

Vi söker dig som har minst 2-3 års erfarenhet av en roll som chef där du haft yttersta personalansvar över en support-/kundtjänstgrupp. Du är flytande i svenska och engelska vad gäller tal och skrift.

Eftergymnasial utbildning är meriterande och det är extra meriterande om du har någon form av ledarskapsutbildning. Det är även starkt meriterande om du själv har arbetat som support-/kundtjänstmedarbetare.

Som person är du driven och framåt och tycker om att utveckla dig själv och andra. Du har förmågan att delegera, ge feedback samt vara tydlig med vad som förväntas av varje enskild medarbetare. Vidare är du duktig på att skapa förtroende, entusiasmera och leda i förändring med målet att skapa ett team med god anda där alla känner sig delaktiga. Du har ett stort fokus på allas lika värde och är lyhörd gentemot såväl kollegor som kunder. Vidare är du lättsam och har nära till skratt samtidigt som du är professionell och tar stort ansvar över ditt arbete.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +4672 253 92 53. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 november 2021
  • Ansök senast: 17 december 2021

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Customer Care Manager to Samsung

Customer Care Manager to Samsung

22 november 2024