Customer support till digitalvård

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en föränderlig miljö och där den ena dagen inte är den andra sig lik?
Vårt customer support team växer och vi söker nu dig som får energi av kontakt med människor och har ett intresse av health-tech!

Arbetsuppgifter

I rollen som Customer Support tilldelas en stor blandning av ärenden där du stöttar i frågor till både patienter och medarbetare. I vår ärendehantering för patienter ska det tillkomma en administrativ kö där du kommer vara behjälplig i diverse administrativa uppgifter.

Exempel på arbetsuppgifter är:

- Ansvarig över supportens mail

- Avbokningar/ombokningar av patienter

- Stötta läkare, sjuksköterskor och medicinsk sekreterare i administrativa uppgifter

- Vara behjälplig i nystartad administrativ kö

Kvalifikationer och personliga egenskaper

- Godkänd och avslutad gymnasieutbildning
- Minst 1 års arbetslivserfarenhet inom service
- Flytande i Svenska och Engelska både muntligt och skriftligt
- Lätt för att sätta sig in i nya system
- Ett intresse för hälsa och sjukvård


- Det är meriterande om du är utbildad undersköterska och/eller har arbetat inom digitalvård.




Som person ser vi att du är social, orädd och har god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Det är även av stor vikt att du är bra på att ta initiativ och arbetar strukturerat.

Vi erbjuder dig

Varje medarbetare är lika viktig i Doktor.se:s framgång! Vi drivs av att se människor växa och utvecklas, därför skapar vi möjligheter att få arbeta med det man har passion för. Tillsammans skapar vi en härlig teamkänsla, kultur och gemenskap. Vi brinner för att ge alla människor en friskare tillvaro, dels genom den verksamhet vi bedriver men också för våra medarbetare där t ex balans mellan arbete och privatliv är något som värderas högt. Vi erbjuder dig också fenomenala kollegor, vackert kontor i centrala Stockholm, kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag mm.


Övrig information

Start: Så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Tillsvidare med inledande provanställning

Arbetstider: Dag, kväll och helg

Placering: Huvudkontoret, Sveavägen 63, Stockholm

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Varmt välkommen med din ansökan, vänligen notera att vi inte tar emot några ansökningar via email med hänsyn till GDPR.

Om Doktor.se

Doktor.se strävar efter att bli det självklara valet vid första vårdkontakt och arbetar ambitiöst för att göra primärvården tillgänglig för alla. Doktor.se är en personlig och snabbväxande aktör inom digital sjukvårdsrådgivning sedan 2016 som för närvarande är det tredje största bolaget i Europa inom sin nisch och bland de topp två ledande aktörerna i Sverige. Dessutom äger Doktor.se flera egna vårdcentraler i Sverige och har ambitionen att fortsätta växa i Sverige och internationellt. Doktor.se:s plattform används runtom i världen och tillsammans arbetar vi för att utforma morgondagens digifysiska vård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrika

Anna Hedlund
0731466066
Angelica Koskinen
073-1520445
Martin Lindman

Jill Ericson
0731532210

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Doktor.se
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2021
  • Ansök senast: 30 november 2021

Besöksadress

Banérgatan 10, Stockholm
None

Postadress

Banérgatan 10
Stockholm, 11523

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024