OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i ett snabbt växande bolag inom digitalvård med att ge god service till våra patienter och kunder? Trivs du i en föränderlig miljö och där den ena dagen inte är den andra sig lik? Får du energi av kontakt med människor och har ett intresse av health-tech? Vi söker nu en ny stjärna till vårt Customer Support team som kan jobba cirka två dagar i veckan.
Arbetsuppgifter
I rollen som Customer Support tilldelas en stor variation av ärenden där du stöttar i frågor till både patienter och medarbetare via mejl. Du kommer att kontakta och bemöta såväl nöjda som missnöjda patienter. Det är därför av stor vikt att ditt serviceinriktade fokus göra att både patienter och kunder alltid upplever en positiv känsla efter kontakt med oss.
Du kommer även ha andra administrativa åtaganden, så som att följa upp kundnöjdhet och identifiera olika faktorer i patientens serviceupplevelse.
Exempel på arbetsuppgifter är att:
- Ansvarig över supportens mail
- Avbokningar/ombokningar av patienter
- Ge patienter och kunder god service
- Administrativa uppgifter
Kvalifikationer och personliga egenskaper
- Du har tidigare erfarenhet från kundservice
- Du ser positivt på utvecklingen av digitalvård som ett komplement till övriga vården
- Du är positiv, lösningsorienterad samt har god samarbetsförmåga
- Du har god datavana och lätt för att sätta dig in i nya system
- Du är kommunikativ och ett leende är inte långt borta
- Du är en flexibel person som kan rycka in när det behövs
- Flytande i svenska och engelska både muntligt och skriftlig
- Det är meriterande om du är undersköterska
Som person ser vi att du är social, orädd och har god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Det är även av stor vikt att du är bra på att ta initiativ och arbetar strukturerat.
Vi erbjuder dig
Varje medarbetare är lika viktig i Doktor.se:s framgång! Vi drivs av att se människor växa och utvecklas, därför skapar vi möjligheter att få arbeta med det man har passion för. Tillsammans skapar vi en härlig teamkänsla, kultur och gemenskap. Vi brinner för att ge alla människor en friskare tillvaro, dels genom den verksamhet vi bedriver, men också för våra medarbetare där t ex balans mellan arbete och privatliv är något som värderas högt. Vi erbjuder dig också fenomenala kollegor, vackert kontor i centrala Stockholm, kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag mm.
Övrig information
Start: Så snart som möjligt
Omfattning: Allmän visstid, cirka två dagar i veckan
Placering: Huvudkontoret, Sveavägen 63, Stockholm, med möjlighet till distansarbete efter introduktion
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Varmt välkommen med din ansökan, vänligen notera att vi inte tar emot några ansökningar via email med hänsyn till GDPR.
Om Doktor.se
Doktor.se strävar efter att bli det självklara valet vid första vårdkontakt och arbetar ambitiöst för att göra primärvården tillgänglig för alla. Doktor.se är en personlig och snabbväxande aktör inom digital sjukvårdsrådgivning sedan 2016 som för närvarande är det tredje största bolaget i Europa inom sin nisch och bland de topp två ledande aktörerna i Sverige. Dessutom äger Doktor.se flera egna vårdcentraler i Sverige och har ambitionen att fortsätta växa i Sverige och internationellt. Doktor.se:s plattform används runtom i världen och tillsammans arbetar vi för att utforma morgondagens digifysiska vård.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika
Anna Hedlund
0731466066
Angelica Koskinen
073-1520445
Martin Lindman
Jill Ericson
0731532210