Customer Support till internationellt företag i Malmö!

Customer Support till internationellt företag i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad och ansvarstagande person på jakt efter meriterande erfarenhet inom kundservice på ett av regionens största företag? Kika hit! Just nu söker vi drivna, engagerade servicestjärnor för ett uppdrag på initialt 4 månader med start i juni. Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Vi söker en medarbetare på heltid för rollen som Customer Support till ett stort internationellt företag i Malmö. Här erbjuds du en varierande roll där du kommer att sitta som spindeln i nätet och hantera inkommande ärenden både via mejl och telefon med nära kontakt med interna kollegor, kunder och säljare. Du blir en viktig nyckelspelare för att företaget ska kunna leverera bästa möjliga service framåt.

Du erbjuds
- En spännande möjlighet att få erfarenhet av ett internationellt och växande bolag samt bli en del av ett energirikt och motiverande team
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* I rollen som Customer Support kommer du att ha varierande arbetsuppgifter samt varierade arbetsdagar. Rollen innebär arbete med orderhantering, kundkontakt samt ärendehantering via både telefon och mejl


VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning, gärna från Service Management eller annan utbildning med stort fokus på kundrelationer och service
- Relevant arbetslivserfarenhet, gärna från kundtjänst eller ordermottagning
- Är bekväm med att arbeta med telefonen som främsta arbetsredskap samt har erfarenhet av detta sedan tidigare
- Kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift då du kommer kommunicera på båda språken dagligen

Det är meriterande om du har
- Har erfarenhet av att arbeta i affärssystem som exempelvis SAP

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Som person är du serviceminded, öppen och ansvarstagande. Du är flexibel och prestigelös och kan lätt anpassa till en förändrad arbetssituation. Du trivs med ett jobb där du får tänka själv och arbeta problemlösande. Vidare är du stresstålig och har vana av arbete i högt tempo utan att tumma på kvalité. Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2024
  • Ansök senast: 2 mars 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024