OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för kundupplevelsen och vill du vara med och utforma Newsecs nya Customer Support Center? Kom och jobba med oss på en av Sveriges bästa arbetsplatser!
Newsec - The Full Service Property House in Northern Europe - erbjuder fastighetsägare, investerare och lokalanvändare ett helhetsutbud av tjänster inom rådgivning och förvaltning. Vi är ett partnerägt bolag med ca 2400 medarbetare fördelade på samtliga sju marknader i Norden och Baltikum. Newsec är Sveriges ledande fastighetsförvaltare. Vi har hög tillväxttakt och efterfrågan på våra tjänster ökar. Vi omstrukturerar nu vår funktion för Customer Support Center och behöver därför utöka vår verksamhet med en Customer Support Manager.
Din roll
Tillsammans med dina kollegor inom kundtjänst kommer du att vara first line support till våra hyresgäster, leverantörer och kunder inom alla våra affärsområden Fastighetsförvaltning, Ekonomisk förvaltning samt Teknisk service och drift. Kundtjänstteamet arbetar för att ge excellent service i form av information, rådgivning och vägledning. Din uppgift är bland annat att lära känna, samt hålla dig uppdaterad om våra uppdrag och kunder. Tillsammans med din ledare, dina kollegor och de övriga affärsområdena kommer du att vara med och bidra med input och idéer till utvecklingen och effektiviseringen av kundtjänsten.
Din profil
Förutom att vara en lagspelare med hög servicekänsla behöver du vara ansvarstagande, noggrann, strukturerad och professionell i ditt arbete. Du är duktig på att uttrycka dig på såväl svenska som engelska i såväl tal som skrift och att du har lätt för att skapa goda och långsiktiga relationer med kollegor och kunder. Du trivs att jobba både självständigt såväl som i team.
Vi ser det som en självklarhet att du hellre ser möjligheter än problem och med ditt proaktiva arbetssätt bidrar du till ett framgångsrikt servicearbete. Med nyfikenhet, engagemang, ödmjukhet och en positiv inställning tar du och teamet er an nya arbetsuppgifter. Du är inte rädd att ta initiativ och tillsammans med oss trampa upp otrampad mark för att finna nya lösningar och nya arbetssätt.
Känner du igen dig i denna beskrivning? Har du också lätt för att lära dig nya program, du har goda kunskaper inom Officepaketet och har tidigare arbetat inom kundservice/kundcenter så kommer detta att vara en perfekt matchning!
Din värdegrund
Det är viktigt för oss att du vill arbeta i enlighet med vår värdegrund Passion för kollegor och kunder och att du känner för våra kärnvärden: excellens, innovation och integritet. Du trivs i en kunskapsbaserad organisation där medarbetaren sätts i första rummet och delar vår övertygelse att nöjda medarbetare ger oss nöjda kunder. Du säkerställer att varje kunds integritet upprätthålls till 100%, att varje uppdrag genomförs med hög affärsetik och moral.
Ditt Newsec
Vi erbjuder ett stimulerande arbete i en dynamisk miljö med stora möjligheter till utveckling såväl personligt som yrkesmässigt. Du får en möjlighet att vara en del av ett roligt och framgångsrikt företag där nyfikenhet och modet att våga göra annorlunda uppmuntras. Newsec arbetar kontinuerligt med att skapa goda förutsättningar för medarbetarnas utveckling och trivsel och har flera år i rad valts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Låter det som någonting för dig?
Tjänsten är på heltid, tillsvidare och placerad i centrala Stockholm. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande från och med vecka 33. Vi ser fram emot din ansökan och du är välkommen att söka redan idag!
På grund av GDPR tar vi ej emot din ansökan via mail.