OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Newsec - The Full Service Property House in Northern Europe - erbjuder fastighetsägare, investerare och lokalanvändare ett helhetsutbud av tjänster inom rådgivning och förvaltning. Vi är ett partnerägt bolag med ca 2400 medarbetare fördelade på samtliga sju marknader i Norden och Baltikum. Newsec är Sveriges ledande fastighetsförvaltare. Vi har hög tillväxttakt och efterfrågan på våra tjänster ökar. Vi rekryterar därför aktivt och behöver utöka vår verksamhet med fler medarbetare till Customer Support Center. Varmt välkommen med din ansökan!
Din roll
Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta i en bred roll där du ger support till våra hyresgäster, leverantörer och kunder inom alla våra affärsområden Fastighetsförvaltning, Ekonomisk förvaltning samt Teknisk service och drift. Du arbetar både via telefon och mejl samt arbetar i flera interna system. I din roll analyserar du problem på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt för att lösa kundernas ärenden. Din uppgift är likaså att lära känna samt hålla dig uppdaterad om våra uppdrag och kunder.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:
- Hantera inkommande samtal och mejl från våra hyresgäster och interna kunder.
- Skapa felanmälan för kund, svara på inkommande frågor med fokus på så hög lösningsgrad som möjligt.
- Administrativt arbete i vårt ärendehanteringssystem som hantering av blanketter, felanmälan och bistå med avi-och betalningsinformation.
- Ansvar för att löpande uppdatera vårt fastighetsregister och fastighetsdata.
Teamet består idag av fyra personer med en bra teamanda och som drivs av att ge bra service, så du kommer att bli en del av ett lösningsorienterat team med stor nyfikenhet och engagemang.
Din profil
För att trivas i denna roll tror vi att du brinner för service, har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du känner dig trygg med telefon och mejl som kommunikationsverktyg. Du förstår att kunden står i centrum och inser att varje kund har unika behov. Att ta initiativ är inte främmande för dig och du kommer gärna med förslag på lösningar kring hur vi kan förbättra vår service och underlätta i kunddialogen.
I detta team fokuserar vi mycket på samarbete så det är viktigt att du är en lagspelare. Andra egenskaper som är högt uppskattade är att du är ansvarstagande, noggrann, strukturerad och professionell i ditt arbete samt har engagemang och nyfikenhet för verksamheten och kunden.
Kvalifikationer:
- Erfarenhet av att arbeta med kundrådgivning eller kundsupport.
- Tidigare arbetat i en roll med mycket kundkontakt.
- God datorvana.
- Goda kunskaper i Office-paketet.
- Goda kunskaper i ärendehantering.
- Mycket god kommunikationsförmåga i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Meriterande:
- Tidigare arbetat i någon form av affärssystem.
- Erfarenhet av fastighetsbranschen.
Din värdegrund
Det är viktigt för oss att du vill arbeta i enlighet med vår värdegrund Passion för kollegor och kunder och att du känner för våra kärnvärden: excellens, innovation och integritet. Du trivs i en kunskapsbaserad organisation där medarbetaren sätts i första rummet och delar vår övertygelse att nöjda medarbetare ger oss nöjda kunder. Du säkerställer att varje kunds integritet upprätthålls till 100%, att varje uppdrag genomförs med hög affärsetik och moral.
Ditt Newsec
Vi erbjuder ett stimulerande arbete i en dynamisk miljö med stora möjligheter till utveckling såväl personligt som yrkesmässigt. Du får en möjlighet att vara en del av ett roligt och framgångsrikt företag där nyfikenhet och modet att våga göra annorlunda uppmuntras. Newsec arbetar kontinuerligt med att skapa goda förutsättningar för medarbetarnas utveckling och trivsel och har flera år i rad valts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Låter det som någonting för dig?
- Start: omgående eller enligt överenskommelse.
- Arbetstid: måndag-fredag, kl 8-17.
- Plats: centrala Stockholm.
- Anställningsform: tillsvidareanställning med provanställning de första 6 månaderna.
- Vi har kollektivavtal och vi erbjuder förmåner som bland annat friskvårdstimmar, rikskort och friskvårdbidrag.
Välkommen med din ansökan senast 4 december. Urval och intervjuer kommer att ske löpande från och med vecka 45 och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Customer Support Manager Maria Fedor på maria.fedor@newsec.se.
Vi ser fram emot din ansökan!
Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. På grund av GDPR tar vi ej emot din ansökan via mail.