Customer support till Olofström

Customer support till Olofström

Arbetsbeskrivning

Är du lockad av möjligheten att ansluta dig till ett företag som är innovativt och har en framtid med stora möjligheter? Har du driv, social kompetens och det där lilla extra som gör just dig unik? Då har vi tjänsten för dig!

OM TJÄNSTEN
Vi söker en engagerad och kompetent Kundtjänst-/Supportspecialist för att bli en del av vårt dynamiska team. Som Kundtjänst-/Supportspecialist hos oss kommer du att ha kundansvaret på den svenska marknaden, med fokus på reservdelsprocessen. Du kommer att erbjuda teknisk support relaterad till reservdelar och mjukvaror samt hantera ärenden med daglig kundkontakt. Ditt arbete kommer också innefatta att genomföra livscykelanalyser baserat på den installerade basen, bereda offerter och hantera garantier.

För att trivas och vara framgångsrik i denna roll är det viktigt att du har en utmärkt kommunikationsförmåga och trivs med att arbeta i en kundorienterad miljö. Du kommer att vara en nyckelperson för att utveckla våra kunder inom eBusiness och bidra till både ökad användarbas och förbättrad kunskapsnivå.

OM DIG
För att vara framgångsrik i denna roll bör du ha följande erfarenheter och kompetenser:

• Stark erfarenhet av kundtjänst och/eller supportroll, med förmåga att leverera snabba, effektiva och kvalitativa lösningar till kunder.
• Kunskap och erfarenhet av att arbeta med teknisk support kopplat till reservdelar och mjukvaror.
• Förmåga att hantera och dokumentera ärenden i en ärendehanteringsprocess.
• Erfarenhet av att genomföra livscykelanalyser och bereda offerter.
• Tidigare arbete med garantihantering.
• Erfarenhet av att arbeta med SAP och Salesforce är meriterande.
• Starka kunskaper i Excel.

Utöver dessa erfarenheter och kompetenser värdesätter vi egenskaper som utåtriktadhet, teamarbete och en positiv attityd gentemot både kunder och kollegor. Vi söker någon som kan trivas och prestera i en snabbrörlig och resultatorienterad arbetsmiljö.

Om du har en passion för att hjälpa kunder, teknisk kompetens och en förmåga att arbeta i en kundfokuserad roll, är du den vi söker! Vi erbjuder en stimulerande och givande arbetsplats med möjlighet till personlig och professionell utveckling.

OM ADECCO
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, får vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringslösningar som interimslösningar.

KONTAKTINFORMATION
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringen i övrigt vänligen kontakta Sebastian Baard på sebastian.baard@adecco.se

Om du har frågor gällande registrering av konto, vänligen kontakta vår support på info@adecco.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juni 2023
  • Ansök senast: 23 juli 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024