Customer Support till snabbväxande Charma.io

Customer Support till snabbväxande Charma.io

Arbetsbeskrivning

Charma.io är ett snabbväxande och innovativt e-handelsbolag inom branschen företagsgåvor som drivs med syftet att hjälpa andra företag visa uppskattning till sina medarbetare och kunder. Vår vision är att gåvor ska vara synonymt med kvalitet, något en arbetsgivare med stolthet kan ge bort och som är lika lätt att beställa som att distribuera.
Vi vet att vi sticker ut i branschen med vårt unika koncept och vår vision. Charma har på kort tid lyckats attrahera några av Sveriges största bolag som kunder och vi står inför en snabb tillväxt med spännande utvecklingsidéer, så detta är ett utmärkt tillfälle att komma in i ett tidigt skede för att kunna påverka mycket.
Vi söker nu till vårt växande team en stjärna inom kundservice, administration och support!


Om tjänsten:


Som Customer Support jobbar du på vårt fantastiska kontor som ligger mitt på Stora Torget i Linköping. Din huvudsakliga uppgift är att koordinera och hantera inkommande ärenden från våra kunder och mottagare av våra gåvor/gåvokort.
Du kommer dagligen att hålla bevakning på leveranskedjan, agera proaktivt på eventuella utmaningar som dyker upp samt ta emot och hantera eventuella ärenden som kommer in i samband med detta. Du är lösningsorienterad och framför allt väldigt kundfokuserad - med andra ord sätter du en stolthet i att leverera kundservice och en gåvoupplevelse på allra högsta nivå.
Under högsäsong hanterar vi tusentals ärenden så din stresstålighet och förmåga att hålla dig lugn och kontrollerad med bibehållen servicegrad är av yttersta vikt. Våra kunder består av bolag i alla typer av branscher, du är därav även skicklig i att anpassa din kommunikation till olika typer av personer på olika nivåer.
Förutom dina kollegor kommer dina främsta kontaktytor vara våra leverantörer, samarbetspartners samt slutkunder.
Vi söker dig som:
Sätter en stolthet i att leverera kundservice på högsta nivå i alla lägen
Du ser lösningar och ser till att uppgifterna slutförs med bra resultat
Förmåga att hantera olika typer av frågor på en och samma gång
Tydlig, skicklig och serviceorienterad i din kommunikation med kunder



Vi erbjuder:
Stort inflytande i ett växande bolag
Ett kompetent och högpresterande team som kommer hjälpa dig att utvecklas inom kundservice
Arbetsplats med Linköpings bästa läge



Vill du bli en del av Charma?
Skriv några rader om dig själv och varför du tror dig passa hos oss. Mejla in din ansökan till VD David Norell-Hussein på david@charma.io så fort som möjligt då vi hanterar ansökningar löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Loyalty & Gifts Sweden AB Linköping
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 augusti 2021
  • Ansök senast: 8 september 2021

Postadress

Stora Torget 2 1/2TR
Linköping, 58219

Liknande jobb


Order Processing Specialist

Order Processing Specialist

28 november 2024

Product planner

Product planner

26 november 2024