Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag
Brinner du för att ge god service och vill du vara med och skapa en mer hållbar morgondag?
Då kan tjänsten som Customer support på Stena Confidential vara något för dig! Här får du vara en del av en affärsdriven organisation där vi tillsammans skapar värde varje dag och gör skillnad, på riktig
Om tjänsten
I rollen som Customer support kommer du ansvara för att hantera inkommande ärenden och skapa en god kundupplevde via telefon och mail. Du kommer äga kundens ärende från start till slut, med målet att se helheten och söka långsiktiga och hållbara lösningar utifrån kundens behov. Du kommer även hjälpa kunderna till en bättre hantering av sitt material samt utveckla kundens affärs genom att arbeta med merservice.
Som Customer support tar du ägarskap i kundens resa och skapar känslan hos kunden att det är tryggt, enkelt och utvecklande att vara kund hos oss.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Orderläggning
- Proaktivt arbetar med att digitalisera kunderna genom vår kundportal
- Hantera och dokumentera kundreklamationer
- Hantera registervård på våra kunder
- Vara delaktig och aktivt bidra till verksamhetens förbättringsarbete – med utgångspunkt i samlade insikter om kundens behov och upplevelse
I rollen kommer du ha många kontaktytor och tillgång till ett brett nätverk inom bolaget. Teamet består idag av en administrativ chef och nio kollegor.
Din profil
Vi söker dig som är driven, nyfiken och på tå, då vi på Stena Confidential befinner oss i ständig utveckling. Du drivs och motiveras av att skapa nya relationer och vårda befintliga. I ditt arbetssätt är du noggrann, strukturerad och flexibel.
På Stena Confidential är vi är alla lagspelare och problemlösare som hjälps åt i vardagen. Genom att bidra med energi och engagemang är du en glädjespridare som medverkar till en god arbetsmiljö.
Krav för tjänsten:
- Gymnasieutbildning eller annan utbildning motsvarande gymnasial nivå
- Minst 1 års erfarenhet av arbete med kundservice
- Erfarenhet av att arbetat med ärendehanteringssystem, orderläggningssystem och CRM-system
- God svenska och engelska i tal och skrift
- God kunskap i Officepaketet och Teams
Har du erfarenhet inom försäljning är detta meriterande.
Övrig information
Tjänsten är ett vikariat med tillträde 250201 eller enligt överensekommelse t.om 251231, med goda möjligheter till förlängning.
Du kommer bli anställd som konsult hos Nercia Bemanning och uthyrd till Stena Confidential.
För denna tjänst kommer utdrag ur belastningsregistret samt skuldutdrag hos kronofogden att tillämpas.
För frågor, vänligen kontakta rekryteringsansvarig Emma Landelius, 0768050058.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om kundföretaget
På Stena Confidential, en del av Stena-koncernen arbetar vi med och utvecklar säker och spårbar destruktion i cirkulär framkant. Vi hämtar och hanterar ditt känsliga material tills informationen är helt raderad och det fysiska materialet återvunnet och förädlat. Vi är experter på säkerhet och skapar lösningar utifrån kundens behov. Våra väl inarbetade logistiklösningar hjälper till att minska CO 2- utsläpp.
Med cirka 7000 kunder över hela Sverige, myndigheter såväl som privat sektor, är vi ledande inom sekretess.
Läs mer om oss på: www.stenaconfidential.com
Om Nercia
Nercia är en leverantör inom Bemanning, Rekrytering, Interimsuppdrag och Utbildning som erbjuder högt kvalitativa lösningar. Vår branschinriktning är primärt kvalificerade arbetare och tjänstemän. Vi rekryterar och bemannar både längre och kortare uppdrag utifrån uppdragsgivarens önskemål. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Blomqvist
Ingela Klingvall
076-317 34 20
Oskar Trulsson
Personalansvarig Stina Ljungström
019-206700
Stina Ljungström
Stina Ljungström
Rickard Algotsson
072-717 90 50
Rickard Algotsson
Madeleine Leo
Stina Ljungström