Customer Support till Trek - Danskspråkig

Customer Support till Trek - Danskspråkig

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en dansktalande Customer Support medarbetare till Treks nya Nordiska huvudkontor i Göteborg! Drivs du av att överträffa kundens förväntningar och som vill jobba i ett fartfyllt bolag på en tillväxtresa. Ser du lösningar där andra ser problem och känner dig trygg i administrativa uppgifter? Delar du dessutom Treks passion för en aktiv livsstil - då kan detta vara ditt nästa jobb! 
 
Din roll  
I rollen som Customer Care Guide kommer du att vara med och driva affärsverksamheten framåt och vara ansiktet utåt för Trek. Du älskar att göra ett grundligt arbete och bidrar gärna med förslag på förbättringar till vår verksamhet, både internt och externt. Du supporterar alla b2b b2c kunder och ansvarar över inkommande ärenden. Du trivs med mycket kundkontakter, på telefon, via mail och i Treks chat med fokus på merförsäljning och service i världsklass. Rollen ingår i ett internationellt team med medarbetare i hela Norden och flera interna kontaktytor.  
 
Exempel på arbetsuppgifter: 
Bygga starka relationer med alla b2b b2c kunder 
Säkerställa att alla kundärenden hanteras på ett professionellt och effektivt sätt 
Dokumentera och följa upp förfrågningar, klagomål och åtgärder  
Samarbeta med interna avdelningar i frågor kring leverans och produkt 

Din profil
Vi ser att du har en positiv livssyn, är duktig på att skapa engagemang och har ett prestigelöst förhållningssätt. I ditt arbete är du van att arbeta självgående men ställer alltid upp för teamet. För dig är det lika självklart att hjälpa en kollega med en punktering i skogen som det är att kavla upp ärmarna vid arbetstoppar och ta dig an arbetsuppgifter som krävs för lagets framgång.  
Som person är du utåtriktad och trivs i en organisation under tillväxt och utveckling, där alla medarbetare drivs av förbättring. Du är flexibel och lösningsorienterad och strävar efter att alltid göra saker lite bättre och tar stolthet i ditt arbete. 
På Trek är de ett passionerat gäng med som vid sidan av arbetet gärna ägnar sig åt aktiviteter. De ser det självklart som en fördel om du delar deras intresse av en aktiv livsstil.   
 
Kvalifikationer: 
Några års erfarenhet från serviceyrke administrativa arbetsuppgifter 
Goda kunskaper i Office och Excel 
Mycket goda kunskaper i danska och engelska både i tal och skrift 
Kännedom om JD Edwards eller liknande affärssystem är meriterande 

Om Trek 
På Trek har vi ett gemensamt mål: Att förändra världen genom att få fler människor på cykel! För oss är cykeln en enkel lösning på många av världens mest komplexa problem från klimatförändringar till trafikstockningar och allas rätt att ta sig fram. Treks resa började 1976 i Waterloo, Wisconsin, och ända sedan start har vi alltid legat i utvecklingens framkant och utmanat gränserna för vad en cykel kan åstadkomma. Vår ambition att ständigt utvecklas, samtidigt som vi står fast vid vår grundvärdering att bygga cyklar som vi och våra kunder älskar, har lett oss fram till det vi är idag. Trek Norden drivs från det nordiska huvudkontoret i Göteborg, Sverige. Hitta mer om oss, våra produkter och vårt varumärke på www.trekbikes.com 
 
Övrigt 
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i på huvudkontoret i Göteborg, Sisjön. I denna rekrytering samarbetar Trek med Inhouse Väst.  
Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in ditt CV. 
För mer information eller frågor, kontakta Nadja Frisk nadja.frisk@inhouse.se   
Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Trek Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 mars 2023
  • Ansök senast: 24 april 2023

Liknande jobb


Senior kundservicemedarbetare till SH Pension

Senior kundservicemedarbetare till SH Pension

28 december 2024

Kundtjänst och Logistik

28 december 2024

28 december 2024