OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Svea Ekonomi är en ledande aktör i Norden som sedan 1981 erbjuder finansiella och administrativa tjänster såsom finansiering, reskontrahantering och inkasso.
Affärsområdet Svea Webpay erbjuder kompletta betallösningar för e-handlare vilket inkluderar kort- och direktbanksbetalningar, faktura- och delbetalningar och kontokrediter.
Nu söker Webpay en medarbetare till Customer Support/Kundtjänst. Gruppen består idag av åtta personer. Till en början består arbetet av att hjälpa våra konsumenter via telefon och email. Frågor som hanteras är exempelvis anstånd med betalning, utskick av fakturakopior och specifika frågor om krediten de tagit. Efter ett par månader utökas området till att även innefatta mycket administrativa uppgifter. Det administrativa arbetet består av bland annat av krediteringar, makuleringar, återbetalningar och fakturautskick.
Vi söker dig som tycker om att ge service via telefon men som är redo för administrativa uppgifter, är noggrann och strukturerad. Du tycker om att arbeta självständigt och är driven.
Vi söker dig som gärna har erfarenhet av kundservice i någon form. Du har gymnasiekompetens, helst med ekonomisk inriktning. Tjänsten är heltid med placering i våra lokaler i Solna.
Arbetstid: 37,5 h/vecka. Schemalagt arbete mellan 08:00-16:30 och 08:30-17:00. Vid arbetstoppar förekommer arbete till kl 18:00.
Det är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Flytande svenska och engelska är ett krav. Meriterande med tyska.
Intresserad? Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Marie Andersson på Svea Ekonomis HR-avdelning på telefon 08 735 90 05. Frågor besvaras endast från 27 juli och framåt pga semestrar.
Ladda enkelt upp CV och personligt brev på nedan länk:
http://career.svea.com/jobs/4495-customer-support-till-webpay
Urvalet sker i samband med att annonstiden går ut men passa på att ansök redan nu!
Annonsförsäljare undanbedes