OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Customer / Technical Manager till attraktivt utbildningsföretag
Vi söker nu en administratör / utbildningskoordinator för ett utvecklande deltidsuppdrag på 1-2 dagar per vecka och med start 1 april. Vår kund är en attraktiv aktör på utbildningsområdet med trevligt kontor mitt i Stockholms city. Har du pågående studier på akademisk nivå, intresse för utbildningsfrågor och service? Då kan du vara den vi söker! Välkommen med din ansökan redan idag.
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Stockholm
Omfattning: Deltid (initialt 1-2 dagar/vecka), för start 1 april och med uppdrag till juni. Goda chanser till förlängning/övergång till vår kund efter avslutat uppdrag.
Arbetsbeskrivning:
Här kommer du till ett namnkunnigt utbildningsföretag med central placering mitt i city. Arbetsplatsen beskrivs ofta som trevlig och social. Självklart finns det också möjlighet att delta i vissa utbildningar, eller varför inte ta en glass i köket – från den egna glassbaren.
Dina arbetsuppgifter:
• Samordna utbildningsaktiviteter. Det vill säga att boka utbildningslokaler och förbereda utbildningsmaterial (skriva ut och förpacka materialet).
• Skicka utbildningsmaterial till rätt utbildningsplats i rätt tid liksom skriva ut och skicka diplom till deltagare.
• (Beroende på dina kunskaper) sköta viss fakturahantering.
Kvalifikationer:
För att bli aktuell i rollen så studerar en du relevant eftergymnasial utbildning på akademisk nivå, håller en god svenska i såväl tal som skrift och är datorvan med färdigheter i Microsoft Office (särskilt Excel).
Som person så söker vi dig som är service-minded, såväl till personlighet som inställning. Du är nyfiken på att lära nytt, utveckling och ser ljust på arbete. Visst är du strukturerad men också flexibel. För genom ditt ordningssinne kan du både prioritera och hålla parallella processer samtidigt. Har du dessutom en portion ambitioner, positiv läggning och lyhördhet så kommer du att bli en uppskattad kollega hos oss.
Vi ser det som plus (men inte krav) om du har erfarenhet av liknande arbete och/eller arbetat koordinerande, med ekonomi eller service.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2017-03-20, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Kristin Olofsson | 072-9889038 |
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström