OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag som varar i 6 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Telia Infra har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Telia Infra en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Telia är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag, i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder. Telia Infra söker nu en teknisk support till sitt kontor i Jönköping.
Du blir del av ett supportteam som består av 15 personer, där alla är måna om varandra och stöttar och hjälper till i varandras ärenden. Det är ett väldigt socialt gäng som gärna hittar på saker tillsammans även på fritiden och har bland annat gemensam frukost en dag i veckan. De försöker varje dag att utmana varandra för att ständigt utvecklas och hitta ännu smartare lösningar för att ge kunderna ännu bättre kundupplevelse.
Arbetsuppgifter:
I rollen som teknisk support hanterar du olika typer av ärenden men främst kring bredband/tv tjänster över fiber samt kollektiva tjänster för fastighetsägare. Det mesta löser du själv men har även stöttning av kunniga kollegor vid behov. Du stöttar också de tekniker som är ute på uppdrag när de behöver hjälp. Du tar både emot inkommande samtal och mail från kunder. Utöver detta arbetar du förebyggande genom att analysera varför problemen uppstår och du uppmuntras bidra med idéer för att på så sätt utveckla ert arbetssätt och företagets tjänster. Du ansvarar för dina ärenden från start till slut samt för att dokumentera allt i ärendehanteringssystem.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Högskoleutbildning eller motsvarande, gärna med teknisk inriktning
• Stort tekniskt intresse och datavana
• Erfarenhet av kundsupport (fördelaktigt teknisk support) via telefon är meriterande
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Vi tror att du är social och framåt som person som strävar efter att leverera förstklassig kundservice. Du har även ett stort tekniskt intresse och en vilja att lösa de tekniska problem som kunderna kan tänkas ha. Vidare är du en person som självständigt driver dina arbetsuppgifter framåt. Samtidigt som du kan agera snabbt när det behövs är du noggrann i ditt arbetssätt. För dig är det naturligt att vara en teamspelare och samarbete är din väg till utveckling. Med en stor nyfikenhet och ett flexibelt mindset bidrar du med ett stort sinne för kvalité och service.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund