OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Customer Trainer till 9Solutions!
På tio år har vi vuxit till Finlands ledande leverantör av positionerande trygghets- och kommunikationssystem och intelligenta vårdlösningar. 9Solutions-systemet används av över 1 300 hälsovårdsorganisationer såväl i särskilda boenden och sjukhus som inom hemtjänsten. Nu letar vi efter en kundansvarig utbildningsledare (Customer Trainer) som kan hjälpa 9Solutions på deras inslagna väg att expandera och utbilda personal på särskilda boende, sjukhus och ordinärt boende i Sverige.
Tjänsten är placerad i Helsingborg och resor ingår i tjänsten. Du bör vara beredd på att sova över på annan ort om det krävs för till exempel utbildningsinsatser på plats hos 9Solutions kunder, som är fördelade över hela landet. Detta är en direktrekrytering där Barona hjälper 9Solutions i rekryteringsprocessen. Tjänsten är en tillsvidaretjänst med tillämpad provanställning om 6 månader.
Detta är en unik chans för dig att vara med på en spännande tillväxtresa på ett växande bolag. Moderbolaget finns i Finland där 9Solutions är marknadsledande.
Ansvarsområden Ansvara för alla utbildningsinsatser i Sverige för 9Solutions, som ex. Klassrumsutbildning på plats hos kund eller i digitalt forum.
Utveckla och uppdatera inlärningsmaterial via E-Learning plattform samt ansvara för att det svenska utbildningsmaterialet håller förväntad kvalitet
Svara kunder på frågor gällande systemfunktioner och användningsområden
Ge våra kunder en skräddarsydd utbildningsinsats av hög kvalitet
Övrig support och koordination för kunderna
Kvalifikationer Arbetat med liknande uppgifter i minst 3-5 år eller mer
Högskole-/Universitetsexamen eller eftergymnasial utbildning inom hälso- och sjukvård, pedagogik, systemvetenskap/teknisk utbildning med fokus på lärande eller annan utbildning som vi finner relevant för tjänsten.
Kan tala och skriva flytande och obehindrat på svenska och engelska med hög kvalitet.
Körkort och tillgång till egen bil när det behövs vid resor
Utöver dessa kvalifikationer kommer stor vikt läggas vid dina personliga egenskaper. Vi letar efter en person som är flexibel, självgående och brinner för lärande och kunskapsöverföring. Vi ser därtill gärna att du är systematisk i ditt arbetssätt och att du alltid har kundupplevelsen i fokus. Om du har erfarenhet av att ha arbetat inom vården eller har annan erfarenhet som gör det lättare för dig att förstå och se saker ur vårdpersonalens perspektiv är det högst meriterande!
Om barona
Barona är ett internationellt bolag med finska rötter. Vi har funnits sedan 1999 och finns idag i 10 länder. Vi är en naturlig länk mellan uppdragsgivare och anställda, vi ser till att det blir lätt och smidigt för både dig som anställd och dig som uppdragsgivare. Vi erbjuder våra kunder skalbara och hållbara personallösningar. Vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsbolag som ser till att sätta kandidaten i fokus och hjälpa företag hitta rätt kompetens.
Ansökan
Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Skicka in en ansökan redan idag. Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så kan ni höra av er till ansvarig rekryterare, Nicolás Westrup (nicolas.westrup@barona.se).
OBS. Vi ser gärna att du ansöker med ett CV på engelska!