Customer Value Manager

Customer Value Manager

Arbetsbeskrivning

Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenormedarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.

Nu söker vi en engagerad och driven medarbetare till vårt team på Customer Value Management (CVM) i rollen som CVM Manager. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.

Vad du kommer att göra
Som CVM Manager inom vår Consumer division kommer du att arbeta mot vår vision att skapa en kundupplevelse i världsklass genom att erbjuda relevant och personlig kommunikation i rätt kanal vid rätt tidpunkt. Du kommer att spela en central roll i vår spännande transformation till en mer framåtlutad och AI-driven organisation.

I din roll som CVM Manager kommer du att arbeta både strategiskt och operativt. Du kommer att planera och projektleda olika försäljningsdrivande kommunikationsaktiviteter, samt sätta planer för att förbättra olika delar av kundresan. Som en huvudsaklig kontaktperson för CVM kommer du att samarbeta med många olika avdelningar inom Telenor för att gemensamt leverera på strategiskt viktiga projekt. Genom att kontinuerligt arbeta datadrivet kommer du att bli expert på hur vi kommunicerar med kunder för att uppnå specifika resultat. 

Huvudsakliga arbetsområden:
* Planera och prioritera olika kommunikationsaktiviteter
* Driva initiativ från idé till verklighet och föra kontinuerliga dialoger med relevanta stakeholders
* Säkerställa att prioriteringar stämmer väl överens med företagsövergripande strategier och mål
* Genomlysa kundresor och implementera förbättringar baserat på data
* Maximera värdet av kommunikationsaktiviteter, från både ett kund och företagsperspektiv

Vem du är
Vi söker en strukturerad och framåtlutad teamplayer med starkt kund- och försäljningsfokus. Att ha ett övergripande perspektiv och förstå affärsstrategier och prioriteringar kommer naturligt för dig, och du använder denna kunskap för att bidra till att uppnå Telenors mål.

Du arbetar datadrivet, följer framsteg i det dagliga arbetet och kan även planera långsiktigt. I vår snabbrörliga och dynamiska miljö är du skicklig på att prioritera och strukturera ditt arbete efter vad som skapar mest värde, både för kunden och Telenor. Du är även en lagspelare som samarbetar mycket väl med övriga i teamet och andra stakeholders.  

Vi förväntar oss att du:
* Har gedigen erfarenhet av projektledning
* Är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
* Har stark analytisk förmåga och erfarenhet av dataanalys
* Har utmärkta kommunikationsfärdigheter, både skriftliga och muntliga
* Har erfarenhet av att arbeta med försäljning via sms, e-post, pushnotiser eller liknande kanaler
* Har erfarenhet av att arbeta med Jira eller liknande verktyg
* Har kunskap och erfarenhet av digital marknadsföring

Erfarenhet från en liknande roll är meriterande, men inte ett krav.

Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt – vi tror på att flexibiliteten och friheten att välja var och när du levererar i ditt arbete bidrar till ökad prestation, engagemang och balans i livet. Vi tror också på styrkan i att vi är bättre tillsammans och att teamandan utvecklas när vi möts och interagerar med varandra, därför ser vi att våra kontor ska agera som magneter för samarbete, kreativitet och företagsanda.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.

Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Micaela Gustafsson (micaela.gustafsson@telenor.se, 0734417686). Skicka inte ditt cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.

Sista ansökningsdag: 26/8

Placeringsort: Stockholm eller Karlskrona

Bra att känna till

Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors

Elin Johansson

Johan Wall

Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons

Recruiter Name

Daniel Stenberg
+46730570580

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telenor Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 augusti 2024
  • Ansök senast: 26 augusti 2024

Besöksadress

Katarinavägen 15
None

Postadress

None
Karlskrona, 37180

Liknande jobb


Insights Analyst

Insights Analyst

20 november 2024

Analytiker

Analytiker

19 november 2024

19 november 2024

19 november 2024