CX koordinator / administratör till spännande globalt företag!

Arbetsbeskrivning

Vår kund, ett spännande globalt företag som verkar inom psykologi och teknologi, söker förstärkning i form av en koordinerande administratör / ekonomiassistent till Customer Experience teamet. Här jobbar du med att ge administrativt stöd till många av företagets avdelningar där du adderar värde genom din noggrannhet, struktur, systemvana och detaljfokus. Är du en person som är serviceorienterad, organiserad, strukturerad, gillar siffror och van att ha många bollar i luften? Då tror vi att du kan vara rätt person för tjänsten - ta chansen och sök redan idag då urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Som koordinerande administratör / ekonomiassistent till Customer Experience teamet kommer du ha en bred roll där du agerar spindeln i nätet och jobbar i hela ledet. Med din noggrannhet, effektivitet och förmåga att skapa kundupplevelser i toppklass kommer du vara bryggan mellan företagets olika avdelningar - speciellt Finance och stötta dem administrativt och ekonomiskt.

Du kommer att få arbeta med olika intressenter inklusive lokala konsult- och säljteam, internationella kollegor, kunder, kandidater och programdeltagare.

Det svenska teamet består av 18 anställda och utöver detta ett antal deltidsarbetare som hjälper till och avlastar teamet.

Denna roll kan vara ett bra möjlighet för dig med några års erfarenhet av administration och dig med en vilja att arbeta i ett internationellt företag. Du kanske är på väg att ta examen och letar efter en bra miljö för lärande eller kanske har mycket erfarenhet av koordinering och administration redan och vet att detta är din grej.

Företaget har sitt kontor i centrala Stockholm. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag kl. 8:00-17:00.

#

#

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Koordinering av internationella och lokala konsultprojekt för kunder, schemaläggning av konsulter, uppföljning och kommunikation med kunden och konsultteamet
- Ge support till kunder i onlinetestverktyg och onlineplattform och använd plattformen som administratör
- Koordinering, bokning i olika system och uppföljning av kundorder samt sammanställning av faktureringsunderlag
- Office koordination: ansvara för den dagliga verksamheten på kontoret t.ex. svara på telefonsamtal, mail, arrangemang av evenemang, reseplanering och beställning av material

VI SÖKER DIG SOM

Vi söker dig som har


* En relevant avslutad högskole-/universitetsexamen inom HR, ekonomi eller liknande
* Relevant arbetslivserfarenhet där du arbetat administrativt, koordinerande och/eller kundfokuserat
* Har arbetat med ekonomirelaterade uppgifter tidigare
* Har goda kunskaper i Office-paketet och har god systemvana
* Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, då kommunikationen sker på båda språken i det dagliga arbetet


Det är meriterande om du


* Har arbetat i en liknande roll med liknande arbetsuppgifter tidigare
* Har goda kunskaper i flera IT-verktyg


För att lyckas och framför allt trivas i rollen ser vi gärna att du är serviceinriktad samt tycker om och är duktig på siffror. Vidare är du noggrann och är duktig på att strukturera ditt arbete.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 100%
* Placering: Centrala Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2023
  • Ansök senast: 2 mars 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


10 oktober 2024

10 oktober 2024

Administrativ Koordinator till Hemtjänst

Administrativ Koordinator till Hemtjänst

9 oktober 2024