OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nya äventyr väntar - Vi söker en ny kollega till HappiRel!
️💨 Skaffa dig en snabb uppfattning
- Vi söker dig som vill jobba med kundleveranser i olika projekt
- HappiRel är en start-up, och detta är en roll med mycket frihet under ansvar
- Vi levererar med expertis inom branschen
- Du trivs på ett mindre företag, och värdesätter verkligen frihet och flexibilitet, och är proaktiv och engagerad
- Vi jobbar nära våra kunder, kollegor och partners, Happy Relations är A och O i vår verksamhet
Vad gör vi om dagarna ?
Vi är en svensk Zendeskpartner och vi hjälper företag att blir bäst i välden på kundservice. Vi implementerar och vidareutvecklar det tekniska, samt våra kunders arbetssätt och deras kundkommunikation. Dag ut och dag in jobbar vi med olika avdelningar (primärt kundtjänst/support) på olika företag och hjälper dom med sin CX och support/kundservice. Det kan vara allt från hur de ska kommunicera med sina kunder till hur de jobbar mest effektivt i sina processer, och däremellan pratar vi om integreringar till andra system, AI-botar, statistik, CX, och allt som hör till.
HappiRel - Advanced Zendesk Partner
Vilka är HappiRel
Vi är ett växande bolag och eftersom du kommer ombord tidigt på resan så är det inte bara en möjlighet, snarare en förväntan, att du likt oss vill vara med och driva bolaget framåt med allt vad det innebär
För oss är det viktigt att vi trivs och har kul på jobbet och med varandra. På riktigt. Vi tar snabba beslut och värdesätter vår frihet och flexibilitet väldigt högt. Som medarbetare på HappiRel behöver du förstå och anamma frihet under ansvar. Alla är med och påverkar, funderar och provpratar (som vi brukar säga). Vilka vi är och vad vi levererar, teamet och vår kultur - är otroligt viktigt, och det är de som skapar vår vibe.
Som CX Konsult på HappiRel kommer du att
-
Tillhöra leveransavdelningen på HappiRel och jobba med våra kundleveranser
- Driva olika typer av projekt tillsammans med våra kunder
- Onboarda nya kunder in i systemet (Zendesk)
- Genomföra teknisk implementation, workshops & konsultation
- Genomföra utbildningar för våra kunder; Behovsanpassade, Användar- och administratörsutbildningar i systeme
- Hantera supportärenden
Vad vi vill att du har
- Flytande i både svenska och engelska, i tal och skrift
- Erfarenhet av kundservice från ett ledarskaps- eller strategiskt perspektiv
- Erfarenhet av distansarbete och förmåga att självständigt driva ditt egna arbete
- Goda kommunikationsförmågor
- Förmågan att lyssna på våra kunders behov, identifiera förbättringsområden och genomföra förändring tillsammans med kund
Annat meriterande är
- Erfarenhet inom Zendesk eller andra ärendehanteringssystem
- Tekniskt intresse och förståelse för digitala system
- Erfarenhet av att planera, driva och slutföra projekt
- Erfarenhet av konsultjobb
- Förmåga att tänka utanför boxen samt kaffedrickare ☕️
Från kollegan Sarah
Jag valde HappiRel för att jag ville få vara en aktiv del i utvecklingen av företaget. Jag ville också ha utrymme att förbättra mina egna kunskaper. Men jag fick så mycket mer på köpet! Att vara kreativa och påverka, förbättra och förändra är hjärtat av vad vi gör varje dag. Inte bara i HappiRel, men tillsammans med alla våra underbara kunder. I allt detta så har vi även stort utrymme för fina och roliga stunder tillsammans, som gör jobbet extra roligt.
HappiRel står inte bara för Happy Relations, men vi lever upp till det varje dag både i vårt team och med våra kunder. 🫶"