OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Däckskiftarna är på en resa där vi vill omforma den traditionella däck och fälg-branschen genom att våga tänka och agera på ett nytt sätt.
Vi har krattat manegen för en affärsmodell som är långsiktigt hållbar. Det här är därför en bra möjlighet för dig som vill vara med och stärka vårt erbjudande så att vi fortsatta kan fortsätta att ta nya marknadsandelar.
Om tjänsten:
Här får du möjlighet att överträffa förväntningar för två typer av intressenter;
1. Kunderna i vår e-handel
2. Franchisetagarna
Främsta fokus i rollen är service. Du strävar alltid mot att ge en service bortom motpartens förväntan. Dina verktyg är telefon, chatt och mail.
Arbetsuppgifter är mångfacetterad. Du kommer att jobba med e-handelsrelaterade uppgifter i nära samarbete med vår e-handelsansvariga.
Vi söker dig som är strukturerad och med genuint intresse för att förstå och lösa motpartens behov. Servicen du ger är av så hög klass att den bidrar till att förstärka vårt erbjudandet. Du omfamnar förändring, gillar att ta egna initiativ och drivs av tanken på att få vara med att bygga upp teamet inom din domän.
Erfarenheter:
- Minst 1-års erfarenhet av kundservice
- Jobbat med e-handel i någon roll
- Snabbrörliga organisationer
Det här får du av oss:
- Ägandeskap över domänen ”service”
- Vara med på en digital tillväxtresa
- Lära dig mycket om e-handelns alla delar
- Hög grad av personlig utveckling
- Många skratt & mycket uppmuntran
Låter detta som dig? Tveka inte, du är varmt välkommen att skicka in dig ansökan med ett CV och en bild till michelle@zynca.se och märk din ansökan med Kundtjänst/IT.
Vi kommer att kontakta de kandidater som är aktuella för nästa steg.
Vi ser fram emot att höra från dig.