OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SOCIALTJÄNSTEN
Ligusterns Servicehus
söker
Dagcentralsansvarig
Arbetsuppgifter:
Du ska som dagcentralsansvarig vara ansiktet utåt, måna om trivsel, ansvara för aktiviteter i dagcentralen och bokning av lokaler. Försäljning av t ex badbiljetter, ansvara för kontakt med frivilliga och pensionärsorganisationer. Kontaktperson för att tillkalla annan servicepersonal t ex för byte av lampor, ljudanläggning m m. Vid akut personalbrist dagtid hjälpa till i hemvården tills situationen är löst. Huvudansvarig för städfördelningen i allmänna utrymmen. Sortering/utdelning av ingående post. Kontaktperson med larmansvarig då tillbehör måste beställas. Huvudansvarig för nyckelskåp gällande dataprogram.
Kvalifikationer:
Omvårdnadsprogrammet eller annan likvärdig utbildning. Erfarenhet av äldrevård. Representativ för verksamheten. God planerings- och kommunikativ förmåga. Positiv och trivs att arbeta med människor. IT-kunskaper, körkort erfordras. Stor vikt läggs på personlig lämplighet samt god samarbetsförmåga och flexibilitet.