OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsbeskrivning
Holiday Club är ett fyrstjärnigt familje- och konferenshotell beläget mitt i centrala Åre.
Vi öppnade i slutet av november 2004 och har öppet året runt. Hotellet har 205 rum varav 6 st sviter. Till hotellet hör också 46 st andelslägenheter.
I restaurangkonceptet ingår Diner (frukost och konferensluncher dagtid samt la carte restaurang kvällstid), Easy Kitchen, (snabbmatsrestaurang), Coffee Corner (café) samt Sportsbar (bar och sportaktiviteter såsom bowling, minigolf och golfsimulator). Vi har fullständiga rättigheter i alla våra restauranger.
Vi har också ett flertal lokaler för slutna sällskap samt Mix Megapol Arena, med plats för upp till 1000 sittande gäster. Hotellet har även upplevelsebad och spa.
Arbetsuppgifter
I arbetsuppgifterna ingår ansvar för den dagliga driften gällande frukost och konferensluncher. Visst köksarbete förekommer. I tjänsten ingår ansvar för personal, inköp, kassahantering samt viss schemaläggning. Du kommer att arbeta aktivt i driften tillsammans med ett ungt och entusiastiskt team samt ha ett nära samarbete med både restaurangchef och F&B ansvarig.
Utbildning/Erfarenhet
Vi söker dig som är positiv, mångsidig och har flerårig erfarenhet från restaurangbranschen, varav minst 3 år i en arbetsledande position. Meriterande är erfarenhet från hotell- och konferensverksamhet.
Vi värdesätter en flexibel och ansvarsfylld person som tål högt tempo och är van att leda och fördela arbete. Du ska ha god organisationsförmåga och goda ledaregenskaper. Engagemang, noggrannhet och punktlighet är en självklarhet. Vi ser gärna att du har en utbildning inom kök och restaurang.
Du bör vara morgonpigg, då arbetstiden oftast är från tidig morgon.