Danish Speaking Customer Service Advisor - Qliro

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Wrknest söker nu en driven Kundtjänstmedarbetare till Qliro - ett växande tech bolag som levererar betalningslösningar. De har på nolltid gått från start-up till scale up och söker grymma stjärnor som kan hjälpa kunderna med diverse behov på norska.

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Wrknest men jobbar på uppdrag ute hos vår kund. Starten är omgående och uppdraget sträcker sig 6 månader fram, med chans till förlängning eller överrekrytering.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som dansktalande kundservicemedarbetare kommer du sköta kommunikationen med olika kunder genom mail, telefon och sociala medier på danska. Du kommer tillhöra Customer Operations som är en av de största avdelningarna på Qliro och som hanterar förfrågningar från hela Norden. I rollen ingår därmed att ibland ta samtal från de andra nordiska länderna. Du erbjuds även möjligheten att få vara med och effektivisera och utveckla kundtjänstfunktionen. Den danska kundservicen är öppen mellan 8-18 och arbetstiderna kommer vara 8-16:45 eller 9:30-18:10.

Detta är en perfekt roll för dig som är på jakt efter en administrativ och kundnära tjänst med start omgående. Du kommer vara del av en energifylld miljö och ha kontakt med i huvudsak väldigt nöjda och trevliga kunder.

Vi söker dig som har

- Flytande språkkunskaper i danska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska
- Älskar att leverera god service och gillar att överträffa kundens förväntningar


Det är meriterande om du har

- Arbetat med kundtjänst eller någon typ av kundservice innan
- Kunskaper inom något annat nordiskt språk (t.ex. svenska eller danska)


Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är ansvarstagande, strukturerad och driven. Som person trivs du att jobba i högt tempo och är serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Tjänsten avser heltid, 40h/v. Det kan även finnas möjlighet till deltidsarbete.

Start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Företaget ligger i centrala Stockholm.

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2022
  • Ansök senast: 21 oktober 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024