Danish-Speaking Customer Service Representative

Danish-Speaking Customer Service Representative

Arbetsbeskrivning

If you are a service-oriented individual with strong Danish language skills and a dedication to delivering high-quality customer service within the banking industry, we look forward to welcoming your CV.

Om tjänsten
We are seeking a Danish-speaking customer service representative to join the team at our client. As a part of our dedicated customer service team, you will be the primary point of contact for our Danish-speaking customers, playing a pivotal role in delivering an exceptional customer experience.

Working hours: 08.00-17.00
Location: Stockholm / hybrid


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Professionally handle inbound calls, emails, and chat messages from Danish customers.
Provide knowledgeable and efficient support related to banking services, transactions, account information, and benefits.
Handle and resolve customer inquiries, offering guidance and advice on banking products.
Accurately document and record customer interactions within the bank's systems.

Vem är du?
Fluent proficiency in the Danish language (both verbal and written) is essential.
Advantageous if you speak another Scandinavian language as well.
Good communication skills in Swedish or English are advantageous.
Prior experience in customer service, preferably within the banking or financial sector, is beneficial.
Knowledge of banking products and financial services is a plus.
Excellent problem-solving abilities and capability to work well under pressure.



Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 januari 2024
  • Ansök senast: 8 februari 2024

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


26 november 2024