Dansk eller finsktalande administratör till Goodyear

Dansk eller finsktalande administratör till Goodyear

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 9 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Goodyear.

Om företaget:

Goodyear är ett av världens största däckföretag med ca 72,000 anställda och har produktion på 57 platser i 23 länder runt om i världen. Goodyear Nordic marknadsför framgångsrikt och säljer däck i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Estland, Lettland och Litauen. I dagsläget finns ca 150 anställda medarbetare i Norden. För mer information om Goodyear och deras produkter besök: www.goodyear.com/corporate

Arbetsuppgifter:

I rollen som administratör är ditt huvudsakliga ansvarsområde att tillhandahålla effektiv support för kunder och FOS (Fleet Online Solution)-leverantörer, genom att säkerställa partnernöjdhet och smidig drift av FOS-processer. Du kommer att driva Goodyears kundtjänst-processer vad gäller hantering av frågor, eventuella tvister samt säkerställa snabb backoffice-support. Vidare kommer du att ha nära samarbete med säljteamet då du kommer stötta försäljningen i form av kundsamtal, kundbesök samt ge råd för befintliga och nya kontrakt. Du kommer därtill stötta säljteamet i form av system och administrativ support.

I den här rollen kommer du även att ingå i Goodyears Nordic TruckForce-team, som är Goodyears dedikerade servicenätverk. Du kommer att ha en avgörande roll där du aktivt stöttar expansionen och utvecklingen av nätverket samt höjer servicenivån till och av våra medlemmar. Du kommer att fungera som en kontaktpunkt till kunder och försäljning gällande TruckForce-nätverket och hantera den administration som är kopplad till det.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Mycket goda kunskaper i engelska samt danska eller finska, i både tal och skrift
• Tidigare arbetslivserfarenhet av administration
• Goda kunskaper i Office-paketet
• God dator-och systemvana

För att trivas i rollen är du en person som kräver god struktur och en förmåga att prioritera. Du arbetar gärna i team och har lätt för att se gruppen och syftet med helheten. Att arbeta i en händelserik miljö ser du som motiverande och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Vidare är du kommunikativ och trivs i en social miljö då rollen innebär många kontaktytor, såväl internt som externt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 januari 2023
  • Ansök senast: 28 februari 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024