OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Framtiden AB söker nu kundservice kommunikatörer som pratar Norska eller Danska flytande. Om kunden: Kunden har över 20 års internationell erfarenhet och är idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Arbetsuppgifter och omfattning: Som kundservice kommunikatör hjälper du privatkunder med frågor rörande ett stort företags produkter, som finns på de flesta teknik varuhus. Det kan handla om att förklara någon produktfunktion till mer avancerade frågor och felsökning Övriga förekommande arbetsuppgifter: Hantera inkommande samtal gällande kundtjänst, ordermottagning, förfrågningar och reklamationer inom ramarna för fastställt manus. Genomföra inom företaget vanligt förekommande arbetsuppgifter. Ansvarar för den egna administrationen, framför allt tids-rapporteringen. Deltaga i inplanerade utbildningar, såväl interna som externa. Delta i projektmöten samt övriga utlysta informationsträffar. Iaktta de regler och policys som finns inom företaget. Efter bästa förmåga bidra till att företagets övergripande mål uppfylls. Skallkrav: Du pratar något annat nordiskt språk flytande, då du kommer att prata med personer från dessa länder. De språk som kunden behöver är Danska eller Norska. Att du har gymnasiekompetens är ett krav från kundens sida för anställning. Vi tror att du är teknikintresserad då det underlättar under utbildningen. Meriterande krav: Det är meriterande om du är säljande och har en bra telefonröst. Personliga egenskaper: Som person är du driftig och tycker om att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Du klarar av att hantera stress på ett bra sätt och tycker om att göra ett bra jobb. Arbetstider och anställningsform: Heltid, tillsvidare Lön: Fast lön Kommun: Stockholms stad