Dansk- eller norsktalande kundservicemedarbetare

Dansk- eller norsktalande kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Till vår omtyckta kund inom den medicintekniska branschen söker vi nu en norsk- eller dansktalande kundservicemedarbetare. Det är en spännande roll med goda utvecklingsmöjligheter där du får möjlighet att jobba i en internationell organisation med betydande produkter som gör skillnad.

Vår kund är ett internationellt medicintekniskt bolag med sitt nordiska huvudkontor i Stockholm. De sitter på södra sidan av stan i nya och fräscha lokaler. I rollen som kundtjänstmedarbetare så kommer du ingå i ett Nordiskt team bestående av 9 kollegor som sitter tillsammans i öppet landskap med närhet till varandra. Tillsammans med kollegor ger du service till antingen deras norska- eller danska kunder. Det är en varierande och koordinerande roll med flera kontaktytor - både internt och externt och där den mesta korrespondensen sker via mail.
Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start så snart som möjlighet och förväntas pågå i minst 6 månader med goda möjligheter till förlängning.

Arbetsuppgifter

I rollen som kundservicemedarbetare har du bland annat följande arbetsuppgifter:

• Ta emot samtal (10-12/dag) och mail från kunder
• Hantera ärenden gällande produktfrågor, kontrakt, leveranser, priser, returer och reklamationer
• Logga ärenden i olika affärssystem
• Orderuppföljning
• Avancerade krediteringar
• Övrig administration

Kvalifikationer

För denna roll söker vi dig som har följande bakgrund

• Tidigare erfarenhet av kundservice och/eller administration
• Du har god kommunikativ förmåga i tal och skrift
• God systemvana och kunskaper i Officepaketet
• Flytande svenska och danska el norska i tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift
• Tidigare erfarenhet inom sjukvård är meriterande

Personligt

För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel, orädd och driven. Du trivs bra i en roll där det är en mix av både kunddialog och administration. Din samarbetsförmåga är mycket god och du stöttar gärna upp dina kollegor likväl som du inte är rädd för att be om hjälp om det är något som du inte förstår. Du är också strukturerad, snabblärd och bidrar till ett positivt klimat. Vidare är du ansvarstagande och ser till så att dina arbetsuppgifter inte blir liggandes.

Varaktighet/Arbetstid

Varaktighet: Omgående med goda möjligheter till förlängning
Arbetstider: Mån-Tors 8-16:30. Fre 8-16.
Placering: Stockholm

Intresserad av tjänsten?

Sök tjänsten redan i dag. Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Sökord: kundtjänst, kundservice, koordinator, medicinteknik, dansk, norsk

 

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Några förmåner som medarbetare hos The Place:

• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Place AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 juli 2021
  • Ansök senast: 5 augusti 2021

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024