OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är framåtsträvande och serviceminded samt känner dig trygg i rollen som supporttekniker.Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på danska och svenska.Då arbetet sker i en internationell miljö ser vi även att du har goda kunskaper i engelska och kan du franska ses det som en merit. Då teamet är relativt nykomponerat och fortfarande expanderar ges du stora utvecklingsmöjligheter inom företaget.Teamet tillhandahåller kvalificerad service via telefon och webben till företagskunder för en av Europas största aktörer inom bilbranschen.Du: - har vana från teknisk kundtjänst, gärna via telefon - är van vid kundkontakt - har god kompetens inom PC hårdvara - har god kännedom om Microsoft operativsystem och Officepaketet - har god analytisk och pedagogisk förmåga - har en hög servicegrad - kan jobba självständigt och ta egna initiativ Du kommer att få utbildning på kundens system under de första veckorna av anställningen. Denna tjänst är en inhyrning hos kund under ca ett år med goda möjligheter till fast anställning hos kund efter inhyrningsperioden.Tjänsten är 100% med tillträde omgående. Låter det intressant?Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kommer att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan! Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00