DANSK kundtjänstpersonal till finansblag!

Arbetsbeskrivning

Kunden är ett svenskt finansieringsföretag som startade 2004 med att låna ut pengar till privatpersoner i Sverige, Norge och Danmark. Företaget, som är godkänt av Finansinspektionen, har i dag över 70 heltidsanställda som ger service till mer än 50,000 st kunder. Kontoret ligger i fräscha lokaler i Norrtull och har ett öppet och internationellt arbetsklimat. Företaget är mycket mån om sin personal, har en uttalad personalpolicy och erbjuder , personalaktiviteter och en mycket öppen och utvecklande företagskultur. Företaget har växt sedan starten och letar nu efter dig som vill bli en del av deras kundtjänstteam! Arbetsuppgifter: Kunden söker nu flera nya kundtjänstmedarbetare mot den nordiska marknaden. Dina ärenden finns hos kunder i hela Norden, varför ytterligare antingen finska, danska eller norska utöver flytande svenska och engelska är ett krav. Det viktigaste är att du kan tala något av dessa språk i telefon, skriftligt är inget krav. Du kommer att bli en del av det finska eller norska teamet, som består av ytterligare front-office personal som tar hand om inkommande samtal. De kunder som ringer in med sina ärenden har ofta frågor om låneansökningar, och ärendena kan handla om allt från att de måste skicka in papper på kreditvärdighet till att informera om produkter och avtal. Vissa ärenden innebär även en administrativ uppföljning, men merparten av ditt jobb kommer att vara att på ett trevligt sätt ta hand om kunderna på telefon. Tjänsten passar dig som trivs bra med ett arbete med telefonen och inspireras av att ge bra service! Kravprofil: Du som söker har en glad och positiv attityd och letar efter ett bra jobb som du kan trivas på framöver. Du har som lägst gymnasiekompetens och har god datavana då tjänsten innebär en del administration och arbete framför datorn. Viktigt är naturligtvis att du talar antingen finska eller norska relativt flytande. Du trivs med att arbeta i ett team och har gärna erfarenhet av liknande arbete med telefon eller någon annan typ av servicerelaterat yrke. En merit är om du har erfarenhet av kundtjänst inom den finansiella sektorn, men det är inget krav. De välkomnar alla oavsett ålder och kön, det viktigaste är att du verkligen vill jobba med kundtjänst. Detta jobbet innebär att du kommer till en engagerad och trevlig arbetsplats med många nya kollegor och med bra sammanhållning! Uppdraget: Tjänsten gäller ett bemanningsuppdrag på 1-3 månader. Du blir anställd av Jurek Bemanning men uthyrd till kund. Du kommer att erbjudas en marknadsmässig lön och en mycket trevlig och expansiv arbetsplats mitt i City!

Sammanfattning

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024