OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Nu söker vi dig som vill arbeta extra med möjlighet till heltid under sommaren. Du har kunskaperna som behövs för att kunna ge förstklassig support över telefon. Vi behöver förstärkning till vår nordiska support för Apple och söker just nu dig som talar svenska, finska, danska eller norska samt engelska flytande. Vi söker dig som söker ett flexibelt arbete då du kommer att ingå i vår vikariepool. [ Apple är ett företag som genom sin design och kvalitet tar en allt större andel av marknaden. Vi söker därför dig som vill arbeta med förstklassig support och det senaste inom data och Mp3. Uppdraget innebär att ge support via telefon samt över Internet. Supporten vänder sig till Apple Computer s kunder i Norden. Support ges på Apples samtliga produkter så som MacBook, iPod mfl. Vi erbjuder dig: -[ Arbete med en av världens mest prestigefyllda varumärken. -[ Arbete tillsammans med ett förstklassigt team, centralt i [[ Stockholms innerstad. -[ Bonussystem. -[ Deltid/extra. Du kommer att få en gedigen utbildning under en månads tid men även kontinuerligt för att ge dig de bästa förutsättningarna att ge förstaklassig effektiv support på Apples produkter. Vi söker dig som: -[ vill ha ett givande flexibelt arbete. -[ talar danska eller norska flytande. -[ har mycket goda kunskaper i engelska då all dokumentation [[ samt utbildning sker på engelska. -[ är tävlingsinriktad och drivs av att kunna påverka din egna inkomst. -[ är pedagogisk och effektiv i ditt arbete. Då Apple är ett av världens mest attraktiva varumärke ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av kundservice/support. Du är en serviceminded[ person som inte ger upp i första taget och som drivs av att göra och se topp resultat. Du är en orädd och målmedveten person som alltid försöker se lösningar istället för problem. Vi ser även att du har ett stort intresse för ny teknik och är en van användare av datorer Startdatum: 2009-05-25
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman