OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund arbetar du med kundservice, mot både den svenska och den danska marknaden. I rollen är dina främsta arbetsuppgifter att besvara inkommande samtal och mail. Du ser till att kunden får bästa tänkbara service och hanterar problem som uppkommer på ett effektivt och kvalitativt sätt.
Tillsammans med dina kollegor sitter du i ett öppet och modernt kontorslandskap i en härlig miljö. Tjänsten är på ca 75%-100%, kontorstider, måndag till fredag. Tjänsten är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Uppdraget är löpande och det finns stor chans till övertag och på sikt anställning direkt hos kunden.
Om dig
Vi ser gärna att du som söker har tidigare erfarenhet av service och/eller kundsupport. Du talar och skriver flytande på både svenska och danska. Du har viljan och drivkraften att göra kunderna nöjda och är en positiv person som sprider glädje omkring dig. Som person är du kommunikativ, självgående och trivs med att arbeta i ett högt tempo.
Viktigt för tjänsten:
• Flytande svenska och danska, i tal och skrift
• Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller kundsupport
• Kan arbeta minst 75%
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Om du har frågor eller funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Ida-Maria Ryberg via ida-maria.ryberg@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147