Dansk- och svensktalande kundtjänstmedarbetare till snabbväxande företag

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi omgående en medarbetare till kundtjänst med placering i Kalmar. Tjänsten är på heltid och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet. Uppdraget sträcker sig fram till juni, men för rätt person finns chans till förlängning. Vår kund är ett spännande internationellt företag som arbetar med unika produkter inom friluftsliv.

Vill du ha ett socialt och omväxlande uppdrag där du får möjlighet att påverka kundernas köpupplevelser? Då vill vi gärna höra mer från dig!


Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare blir din huvudsakliga arbetsuppgift att hjälpa kunderna med alla typer av frågor som de har kring produkter, ordrar, returer eller motsvarande. Arbetet sker främst via mejl, telefon och chatt. Arbetstiderna är dagtid och du kommer att sitta i ett öppet kontorslandskap.

Din profil
Vi söker en kommunikativ, flexibel och lösningsorienterad person som har ett brinnande intresse för kundservice. Som kund uppfattar man dig som en lyhörd person med en god vilja att besvara och lösa deras inkommande frågeställningar eller problem. För att lyckas i tjänsten är du även en trygg och stabil person som gillar att arbeta i ett högt tempo.

För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du har flytande språkkunskaper i såväl danska som svenska. Du har avslutad gymnasieutbildning och med fördel även erfarenhet från liknande arbete innefattande kundservice via telefon, mejl och chatt. Att du har god datavana är en förutsättning i tjänsten och har du tidigare arbetat i MS Office är du extra intressant.

Ansökan
Sista ansökningsdatum är den 2 april, men tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då löpande urval och tillsättning av tjänsten tillämpas. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Ingrid Sandberg på telefonnummer 0470-34 98 72.


Om vårt företag
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Vi är med våra 1 000 medarbetare hittills verksamma på 25 orter. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, engagemang och erfarenhet strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern. Besök oss gärna på www.onepartnergroup.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Gabriella Leske

Sanna Andersson
0470-323833
Linn Isberg

Cornelia Gustafsson
0470-323834
Linn Isberg
0470-323837
Sanna Andersson

Mats Ekenstam

Linn Isberg

Gabriella Leske
0470-32 38 32
Vanja Winroth
0470-323838

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnepartnerGroup Sydost AB Växjö
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 10 mars 2017

Besöksadress

Storgatan 30, Växjö
None

Postadress

Storgatan 30
Växjö, 35231

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024