OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill Du arbeta för Apple Computer och få utbildning inom kanske världens häftigaste produkter?Du får lära dig allt du inte visste om iPod, iMac, iBook och mycket mycket mer!Just nu söker vi dig som är dansktalande och vill bli en del av vårat härliga och duktiga nordiska kundserviceteam. Vi kan erbjuda dig ett omväxlande och spännande arbete i ett härligt team som fokuserar på att effektivt lösa kundens problem.Du kommer att få en gedigen utbildning under en månads tid (NÄSTA UTBILDNINGSSTART 23 JULI) men även kontinuerligt för att ge dig de bästa förutsättningarna att ge förstaklassig support. Apple är ett företag som genom sin design och kvalitet tar en allt större andel av marknaden.Vi söker därför dig som vill arbeta med kundservice och det senaste inom data och Mp3.Uppdraget innebär att ge support via telefon samt över Internet.Supporten vänder sig till Apple Computer s kunder i Norden.Support ges på Apples samtliga produkter såsom iBook, iPod mfl. Vi söker dig som -talar danska flytande -har god förståelse för mer än ett skandinaviskt språk -gillar att ge service och hjälpa andra människor -har god inlevelse-, problemlösningsförmåga -är effektiv samt är kommunikativ -har goda kunskaper i engelska då all dokumentation samt utbildning sker på engelska Vi ser även gärna att du har ett stort intresse för ny teknik och är en van användare av datorer Det är meriterande om du har erfarenhet från kundservice men det är inte något krav. Intresserad?Ta chansen och skicka in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman