Dansk- & svensktalande Sales Support till globala KONE

Dansk- & svensktalande Sales Support till globala KONE

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en central, supporterande roll med breda kontaktytor? Är du en problemlösare ut i fingerspetsarna och gillar att jobba administrativt samt ta egna initiativ? Vår kund KONE har flera år i rad utsetts till ett av världens mest innovativa företag av Forbes Magazine och du kommer att arbeta på deras kontor i Kista/Årsta, där du fyller en viktigt funktion som administratör inom Sales Support-teamet. Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
KONE är världsledande inom hiss- och rulltrappsbranschen och sitter i ljusa och fräscha lokaler intill Kista Galleria. I denna roll kommer du att tillhöra en second line support som stödjer slutkunder och interna medarbetare på KONE med bland annat avtalsrelaterade ärenden. Denna roll har begränsad telefonkontakt då man främst jobbar via ett ticketsystem.

Rollen innebär varierande arbetsuppgifter och ärenden som inkommer och därefter administreras. Teamet är på skandinavisk nivå och du kommer jobba i nära samarbete med kollegor i både Sverige, Norge och Danmark. Uppdraget är långsiktigt och vi söker dig som vill utvecklas och växa i din roll hos KONE!

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Teamets huvudsakliga arbetsuppgifter är av second line karraktär, kopplad till avtalsadministration och upprätthållande av aktuell masterdata i affärssystem (SAP). Detta innebär en varierande vardag där du ena stunden utreder svårare kundärenden med koppling till masterdata och avtalstydande, till att ta ut rapporter till såväl säljare som ledare inom bolaget. Du har daglig kontakt med både slutkunder och säljare, med e-post/ärenden som ditt huvudskliga verktyg för kommunikation.

I ditt team kommer du som ny på KONE få en mentor som ansvarar för din upplärning under hela introduktionsperioden. Teamet består av både erfarna administratörer och dem som nyligen startat sin karriär inom denna viktiga roll. Men gemensamt för oss alla är att vi är en nyckelresurs för vår framgång med vår affär och vi brinner för att hjälpa våra säljare och kunder till den bästa leveransen möjligt.

VI SÖKER DIG SOM
- Har arbetslivserfarenhet av kundservice/-support och administration
- Har goda kunskaper i Excel
- Har mycket goda kunskaper i danska, svenska och engelska i tal och skrift då du kommer ha kontakt med kunder och kollegor i Skandinavien dagligen
- Har kunskaper i något affärssystem och/eller CRM-system (KONE använder bland annat SAP)

Som person är du en positiv teamspelare som trivs i en roll med daglig problemlösning. Du gillar att arbeta mot uppsatta mål och nå dessa tillsammans med ditt team. Du brinner för kundservice samtidigt som du trivs med administrativa arbetsuppgifter och gör dessa med stor noggrannhet och effektivitet.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 40 h/v med arbetstiderna 08-17
* Placering: Kista eller Årsta. OK med remote.


Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi rekommenderar därför att du redan idag ansöker med CV och ett personligt brev där det framgår tydligt varför just du är rätt person för tjänsten, då vi kommer ta din motivering i beaktning i urvalsprocessen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 april 2023
  • Ansök senast: 26 maj 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024