OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsbemanning är ett företag som erbjuder uthyrning och rekrytering av personal inom ekonomi, administration, försäljning och IT. Vi hjälper företag att hitta flexibla rekryterings- och bemanningslösningar. Genom att vara en attraktiv arbetsgivare med nöjda medarbetare kan vi erbjuda våra kunder kompetent och motiverad personal. Vi är auktoriserade av Bemanningsföretagen och har kollektivavtal.
Till ett uppdrag på ca 4 måander med goda möjligheter till förlängning söker vi nu en social och positiv person som är flytande i det Danska språket i både i tal och skrift. Kunden som är inne i en expansiv fas och söker nu flera personer till sin support avdelning med placering i Göteborg.
Arbetet innebär kundsupport mot den Danska marknaden samt att arbeta med löpande administrativa uppgifter där ett allmänt strukturerat sinne är bra. Vi ser gärna att man trivs att jobba i en utåtriktad koordinerande roll med varierande uppgifter.
Du som söker behöver vara flexibel och ha förmåga att prioritera bland olika uppgifter under dagen. Det är meriterande om man har viss tidigare erfarenhet av liknande roller. Goda kunskaper i engelska är meriterande.
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna din ansökan omgående.